אזה"ת ספיר | תמונה: עיריית נתניה עבודות שדרוג ברחוב יד חרוצים אזה"ת ספיר | תמונה: עיריית נתניה

בשבוע הקרוב יחלו עבודות שדרוג ברחוב יד חרוצים, אחד הרחובות המרכזיים בפארק התעסוקה ספיר בעלות של 15 מיליון שקל

 העבודות מבוצעות בהמשך להקמת תחנת הרכבת ספיר ולהקמה עתידית מתוכננת של חניון לכ – 500 כלי רכב ומסוף קצה לתחבורה ציבורית בצדו הדרומי של הרחוב.

 

העבודות כוללות הנחת מערכות תת קרקעיות, הקמת תאורה וסלילת מדרכות וכביש חדש וחניונים, בעלות כוללת של כ- 15 מיליון שקלים, העבודות צפויות להימשך כ - 8 חודשים.

בשלב הראשון, העבודות יתבצעו מצומת הרחובות האומנות ויד חרוצים, לרבות החניון שממזרח, שיהיה סגור לחנייה, ועד לצומת הרחובות הבונים ויד חרוצים. בשלב זה מרבית העבודות המתוכננות יתבצעו בשעות הלילה בין השעות 22:30-05:00 וזאת לטובת המשך פעילות סדירה של בעלי העסקים במהלך היום.
החל מיום ראשון התאריך 18.6.17 יתבצעו העבודות גם בשעות היום וזאת ללא סגירות צירים ובהפרעה מינמאלית ככל הניתן.

לדברי עו"ד שירי חגואל סיידון, סגנית ומ"מ רה"ע ויו"ר דירקטוריון ח.ל.ת "העירייה באמצעות ח.ל.ת., שמה לה למטרה לקדם את תשתיות התחבורה של נתניה, וזאת על מנת להנגיש את כל חלקי העיר, ובמקביל – להקל על עומסי התנועה ביציאות מן העיר ואליה. במסגרת מטרה זו, הוקם גשר האחדות שמחבר בין חלקי העיר, נסלל כביש 13 והוקם גשר השרון. כמו כן נפתח מחלף איינשטיין ובביצוע - הרמפה המזרחית לגשר האחדות ובהמשך – גם הקמתה של רמפה מערבית.
בנוסף , העירייה מקדמת את הקמתו של מסוף תחבורה ציבורית ליד תחנת הרכבת החדשה ספיר וכן אושרו לעירייה תכנונם של 3 מסופים נוספים, שניים בצפון העיר ואחד בדרומה".