הנחת אבן פינה | צילום: נמרוד גליקמן אבן פינה להקמת אולם ספורט בבית הספר דוידי הנחת אבן פינה | צילום: נמרוד גליקמן

בית הספר ע"ש אהרון דוידי, חגג ביום שלישי השבוע חגיגה כפולה: הנחת אבן פינה לאולם הספורט שיוקם בשטחו ואשר ישמש גם את הקהילה הרחבה וכן את פתיחתו הרישמית של בית הספר, שלראשונה השנה הוציא את מחזור הבוגרים הראשון שלו 

כידוע החל בית הספר את דרכו כבית ספר צומח עם 70 תלמידים ולראשונה השנה הוא פועל מכיתות א'- ו' עם 380 תלמידים. 

הנחת אבן פינה | צילום: נמרוד גליקמן

הטכס נערך במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, סגניתה, הממונה על החינוך, ד"ר אביטל לאופר, מנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, ראש מינהל החינוך, טובה דולב, מנכ"ל היכל התרבות העירוני, בני אפרים, מנהל אגף הספורט, מוטי שעיבי, מנהל אגף החינוך היסודי, ד"ר שי פרוכטמן, מנהלת בית הספר, אלונה שלום, יו"ר הנהגת ההורים, ראובן סלבסקי וכן בני משפחתו של ד"ר אהרן דוידי, מי שהיה תת אלוף בצה"ל, ממקימי ומפקדי חטיבת הצנחנים, בעל עיטור העוז, ד"ר לגיאוגרפיה ומייסד עמותת "שראל".

בדבריה, העלתה ראש העיר על נס את אישיותו המיוחדת והייחודית של דוידי שמצאה את ביטוייה במגוון התפקידים שביצע, כמודל של אהבת הארץ, נחישות, אומץ, עשייה חינוכית וחתירה למצויינות בחייו הצבאיים והאזרחיים גם יחד, מה שהביא אותה לבחור לקרוא לבית הספר על שמו.
עוד הדגישה את הפעילות הייחודית הנעשית בבית הספר בנושא "אדם טבע וסביבה" המנצלת את מיקומו של בית הספר בסמוך לאגם החורף, לטיפוח אהבת הארץ והמולדת ולהיכרות בלתי אמצעית עם הטבע העירוני, ערכים אותם סימל דוידי באישיותו ובפועלו.

קובי פרץ דוידי, נכדו של דוידי הודה לראש העיר על החלטתה לקרוא לבית הספר על שם סבו ועל העובדה שמשפחת בית הספר הפכה למעשה למשפחה המורחבת של משפחתם.
אלונה שלום, מנהלת בית הספר העלתה בהתרגשות את האתגר והאחריות שליוו אותה עם פתיחת בית הספר ובירכה על הקמת אולם הספורט "המהוה נדבך נוסף בעשייה החינוכית ובפיתוח הכישורים והחוזקות של תלמידי בית הספר בכל התחומים."