דשא סינטטי בגנים נתניה: גני ילדים באווירה סינטטית דשא סינטטי בגנים
בחברה הכלכלית שבעי רצון מסיומו הקרוב של פרויקט התקנת הדשא הסינטטי בחצרות גני הילדים בעיר. סגנית ראש העיר, שירי חגואל סיידון: "אנחנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים. מאחלת לכל ילדי העיר שנת לימודים פורייה ומוצלחת" 
שנת הלימודים יצאה לדרך בסוף השבוע שעבר, ובעיריית נתניה, כמו גם בח.ל.ת, שמחו מאוד לבשר כי פרויקט הקמת הדשא הסינטטי בחצרות גני הילדים בעיר מתקרב לסיומו.
עד כה שודרגו כ-80% מכלל גני העירייה והעבודות צפויות להסתיים בחודשים הקרובים. כמו כן, בקרוב יחלו עבודות בגנים רבים נוספים, בין השאר בגני "שיתוף" ו"רעות" ברחוב אשר, "צבעוני" ו"חצב" ברחוב זומרשטיין וכן בגני "לשון הים" ו"גרגיר הנחלים" ברחוב נחל שיזף. 

צברו תאוצה

"פרויקט שדרוג חצרות גני הילדים הועבר לביצוע החברה הכלכלית על ידי ראש העיר לפני כשנתיים, כאשר עוד בשנת 2014 הנהיגה ראש העיר מדיניות לפיה כל גן חדש שייבנה יוקם עם משטח דשא סינטטי", אומרת סגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל סיידון. "כיו"ר החברה הכלכלית (ח.ל.ת) אני יכולה לספר שבשנה האחרונה קצב העבודות צבר תאוצה, ואנו משקיעים משאבים רבים בהשלמתן תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים. חשוב לי לציין כי שדרוג החצרות לא כולל רק התקנת דשא סינטטי, אלא גם הצללות, גינון וכן הוספת והחלפת המתקנים. בחודשים הקרובים יושלם הפרויקט בכל גני הילדים ואנו נמצאים בישורת האחרונה. אני מודה לראש העיר מרים פיירברג-איכר על תמיכתה בפרויקט ומאחלת לכל ילדי העיר שנת לימודים פורייה ומוצלחת"