הדמיה של בית הספר קרליבך בעיר ימים עיר ימים - שיתוף ציבור בקרליבך הדמיה של בית הספר קרליבך בעיר ימים
סגנית ומ"מ ראש העיר שירי חגואל סיידון וחבר המועצה יוסי דורון קיימו שיתוף ציבור בנושא בית הספר 'קרליבך' שעתיד להיבנות בעיר ימים
השבוע נערך שיתוף ציבור בנושא בית הספר היסודי 'קרליבך', שצפוי להיבנות בשכונת עיר ימים.
בישיבה, שכונסה ביוזמתם של חבר המועצה יוסי דורון וסגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל סיידון, הוצגה בפני התושבים תכנית הבינוי ובנוסף ניתן הסבר של הצוות המקצועי על הליך בניית בית הספר העתידי.
בין השאר נכחו בישיבה מנהלת בית הספר בלה פירסט, יו"ר הנהגת ההורים עו"ד אושרית זנזורי, מנהל הפרויקט עופר אלייקים, האדריכלית בת שבע רונן וכן אנשי החברה הכלכלית ועובדי מנהל ההנדסה.
"אני רואה חשיבות רבה בקיומם של שיתופי ציבור, ומאמינה ששילובן של הדמויות הרלוונטיות בתהליך תורמת להתאמת התוצר שלנו לתושבים באופן מיטבי", אומרת שירי חגואל סיידון. "מטרת השיתוף היא לתת מענה מקיף לצרכי התלמידים והצוות החינוכי. עם השלמת התהליך הנוכחי לקבלת היתר בנייה - אנו צפויים להתחיל בעבודות להקמת בית הספר".
"התכנון של בית הספר פשוט מדהים ומתקדם מאוד מכל הבחינות", הוסיף חבר המועצה יוסי דורון. "ישנם לא מעט חללים עם אופציות שימוש באור טבעי וכן אלמנטים עיצוביים ברמה גבוהה מאוד כולל חשיבה על החזית החמישית – הגג, כך שמי שיביט עליו מהמגדלים לא יציץ פנימה ויראה דברים כמו מזגנים, אלא גג מעוצב שיוסיף מאוד לרמת הנראות. כעת הדברים עוברים לטיפול של משרד החינוך, אבל אנחנו אופטימיים ומאמינים שהפרויקט ייצא לפועל בהקדם האפשרי".