מרים פיירברג איכר נתניה: קול קורא לצעירים וותיקים מרים פיירברג איכר
ביוזמת השרה גילה גמליאל, המשרד לשוויון חברתי יעביר מאות אלפי שקלים לפעילויות לאזרחים ותיקים ולקידום צעירים בנתניה 
במסגרת קול קורא שהפיץ לאחרונה המשרד לשוויון חברתי לקיום פעילויות לאזרחים ותיקים ברשויות המקומיות, נחתם הסכם מענק בין המשרד לשוויון חברתי לעיריית נתניה.
במסגרת ההסכם, יועברו מאות אלפי שקלים לפעילויות לאזרחים ותיקים ברשות ומאות אלפי שקלים לפעילויות לקידום הצעירים בעיר. 
השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל סיירה בשבוע שעבר בנתניה, נפגשה עם ראש העיר מרים פיירברג-איכר וחתמה אתה על הסכם מענק של המשרד לשוויון חברתי לפעילויות לאזרחים ותיקים ולקידום הצעירים בנתניה. המענקים, על סך מאות אלפי שקלים כל אחד לשלוש השנים הקרובות, ישמשו לטובת שורה ארוכה של פעילויות לאזרחים ותיקים ברשות, בין היתר בתחומי האוריינות דיגיטלית, פנאי, תרבות, ספורט, יזמות, פעילויות בין דוריות ותעסוקה, ובסך הכל 29 תכניות שונות מהן תבחר הרשות המקומית. כמו כן, יופנו המענקים האמורים לטובת שורה של פעילויות ויוזמות למען הצעירים. כאמור, הסיוע מועבר במסגרת קולות קוראים שהפיץ המשרד לשוויון חברתי לרשויות המקומיות, במסגרתו יקיים המשרד פעילויות לאזרחים ותיקים ולקידום הצעירים בכל רחבי הארץ בהיקף של כ-140 מיליון ₪ בשלוש השנים הקרובות. 

סל מגוון

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל: "ייחודיותם של הקולות הקוראים שהפצנו היא בכך שזו הפעם הראשונה שמשרד ממשלתי אינו "מנחית" על רשות מקומית תכניות, אלא מעמיד בפניהן סל מגוון של תכניות לבחירתן – למעשה, אנו נותנים לרשות "לתפור לעצמה את החליפה" שבאמת מתאימה לה. ההיענות הרחבה והרצון של הרשויות להשתתף בתוכנית, הן ללא ספק עדות לכך שאנו עושים את הדבר הנכון וצועדים בכיוון הנכון בכל הקשור לקידום רווחתם של האזרחים הוותיקים בישראל. שמחה על שיתוף הפעולה עם חברתי ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר, ובטוחני כי עוד נצעד יחד דרך ארוכה לרווחת תושבי נתניה".