הפגנה עובדי טבע בחודש שעבר מפעל פלנטקס בנתניה של חברת טבע יסגר הפגנה עובדי טבע בחודש שעבר

יהנהלת חברת טבע הודיעה כי המפעל ייסגר במהלך השנתיים הקרובות. ראש העיר מרים פיירברג איכר "יום עצוב לנתניה"

לאחר 40 שנה, עומד להיסגר מפעל פלנטקס כחלק מהעבר הייצור להודו ולסין.


220 עובדי חברת טבע במפעל פלנטקס באזה"ת החדש בנתניה, התבשרו היום כי המפעל צפוי להיסגר בשנתיים הקרובות, וכפועל יוצא יפוטרט העובדים. מדובר במפעל הרביעי שסוגרת חברת טבע, כחלק מהעברת הפעילות למזרח.

יניב לוי דובר ההסתדרות מסר "ההסתדרות מגבה ותלווה את העובדים. בימים הקרובים נשב עם הנהלת טבע למו"מ באשר לעתיד העובדים. שוב הנהלת טבע מוכיחה שהיא שכחה שישראל היא הבית של החברה".

ראש העיר מרים פיירברג איכר "אני קוראת למעסיקים וחברות עסקיות מרחבי הארץ להשתתף ביריד התעסוקה ובכך לצרף לשורותיהם כח אדם בעל ניסיון מקצועי ולסייע במניעת אבטלה בקרב מאות משפחות. עלינו לסייע ככל הניתן למשפחות 'טבע' שלפתע מצאו עצמם ללא מקור פרנסה. עם קבלת הידיעה על כוונת חברת טבע לסגור את המפעל הוותיק בנתניה ולפטר מאות עובדים – הנחיתי את הגורמים הרלבנטיים בעירייה לקיים יריד תעסוקה נרחב, שבו השתתפו עשרות חברות מנתניה והסביבה. דווחנו שהיריד זכה להצלחה רבה וכולי תקווה שלפחות חלק מן העובדים המפוטרים אכן הצליח להיקלט במקום עבודה חדש. במקביל – הפניתי מכתב לשר האוצר, משה כחלון ולשר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן בבקשה למנוע את סגירת המפעל, אלא שהיום אנו מתבשרים לצערנו כי מנוי וגמור עם החברה לסגור את המפעל ולשלוח את העובדים הבייתה. צר לנו על כך. זהו יום עצוב לעובדי טבע ולבני משפחותיהם ויום עצוב לנתניה."