אילוסטרציה | fotola כפר יונה: כתב אישום נגד שכן שתקף דיירי הוסטל אילוסטרציה | fotola

כתב אישום הוגש היום נגד שכן שתקף דיירים בהוסטל בכפר יונה, המשמש כמרכז תעסוקה לחוסים אוטיסטים והפר צו למניעת הטרדה מאיימת שהוצא נגדו

אילוסטרציה | fotola

בחודש ספטמבר 2017 התקבלה תלונה במשטרה על איומים כלפי מנהל הוסטל ברחוב סיגלון בכפר יונה. החשוד, שכן הגר בסמיכות להוסטל, איים על המנהל כי יתקוף אותו ויירה בו. זאת, על רקע חוסר שביעות רצונו של החשוד משהות דיירי ההוסטל במקום.

מספר חודשים לאחר מכן, הגיע החשוד לגדר המפרידה בין ביתו לבין ההוסטל וצעק לדיירים שנמאס לו לשמוע אותם צועקים. בהמשך תקף אותם והשפריץ עליהם בצינור מים.

מנהלי ההוסטל פנו לבית משפט בבקשה להוצאת צו נגד החשוד ובסוף חודש מאי הוצא צו למניעת הטרדה מאיימת, האוסר על החשוד להטריד את דיירי ההוסטל בכל דרך, בכל מקום, לאיים עליהם, לבלוש אחריהם וכד'.

בחודש יוני החשוד הניח מערכת שמע על החומה המפרידה בין ביתו לבין ההוסטל והפעיל אותה בעוצמה גבוהה, שהקשתה מאוד על העבודה עם הדיירים בהוסטל וכך הפר החשוד את הצו.

כעבור שבועיים, שוב הפר החשוד את הצו לאחר שהניח במרפסת ביתו רמקולים שחוברו למערכת שמע והפעיל אותם כך שבקע מהם רעש בעוצמה מאוד חזקה. הדבר גרם לחוסר שקט אצל דיירי ההוסטל ולהפרה נוספת של הצו על ידי החשוד.

בעקבות זאת נעצר החשוד והיום הוגשו נגדו כתב אישום ובו ארבעה אישומי אלימות והפרות הצו, וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.