סיעת "עוצמה לנתניה" הרצל קרן מתמודד לראשות העיר סיעת "עוצמה לנתניה"

הרצל קרן מתמודד לראשות העיר נתניה ויעמוד בראש תנועת "עוצמה לנתניה" למועצת העיר. קרן "העיר נתניה בשלה ומצפה לחילופי משמרות ולתקופה חדשה" 

סיעת "עוצמה לנתניה"

הרצל קרן חבר מועצת העיר נתניה הודיע השבוע רשמית על התמודדותו בבחירות הקרובות על ראשות העיר נתניה ועל הקמת תנועת "עוצמה לנתניה" שתתמודד למועצת העיר ואשר הוא יעמוד בראשה.

רשימתו של הרצל קרן למועצה מונה את עו"ד ענת לביא אזולאי תושבת שכונות רמת פולג – עיר ימים, חברת המועצה המכהנת ושותפתו של קרן במועצה היוצאת.
לב קרשניקר פעיל שכונות ומי שכיהן כיו"ר ועד קריית נורדאו, יו"ר המתנ"ס, ומכהן כיום גם כסגן יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה ונציג ציבור במספר גופים.
עו"ד אורי רפאל עמד בראש תנועת "צדק חברתי" למועצת העיר בבחירות הקודמות ופעיל בעמותות ובארגונים שונים.
ד"ר אולי ברמסון אשת חינוך. מורה ומחנכת ושימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית בתיכון עירוני שש-שנתי אלדד" בנתניה.
דודי כהן מתגורר בשכונת גלי ים, פעיל ברחבי העיר עם קבוצות של נוער בסיכון ומסייע להם להשתלב בחברה הנורמטיבית, פעיל בקבוצות שונות שעוזרות לנזקקים ברחבי העיר ומתנדב ביחידת הסע״ר העירונית אשר נותנת מענה במקרה חירום.
עומר שחר סגן יו"ר הנהגת ההורים בבי"ס יונתן וחבר וועד התושבים של מרכז העיר.
פולי ברנס פעילה ציבורית, בצפון העיר נתניה. הגב' אורית נויגרשל, תושבת שכונת קריית נורדאו ופעילה חברתית רבת פעלים בקהילה.

הרצל קרן: "יש לנו מטרה והיא לכבוש את ראשות העיר ולהפוך את רשימה "עוצמה לנתניה" שבראשותי לגדולה ולחזקה במועצת העיר הבאה. אני מאמין שהיום, יותר מתמיד, העיר נתניה בשלה ומצפה לחילופי משמרות ולתקופה חדשה, שתשים את התושבים במרכז. מי שמכיר אותי ואת פועלי רב השנים למען העיר, יודע היטב כמה נתניה יקרה לליבי. במשך 35 שנה אני משמש כאיש ציבור ותיק ומנוסה מאד, תוך כדי עשיית תפקידים ציבורים, מתוכם קרוב ל - 20 שנה כחבר מועצת העיר וכמשנה לראש העירייה, ללא שכר.

דבר ידוע הוא, ששלטון ממושך משחית ומסתאב, קופא על שמריו, דואג למקורביו ויוצר עם הזמן ניכור וריחוק מהתושבים. ולכן ראשית, אני מתחייב שבמידה ואבחר לראשות העיר, אשרת את העיר, בלוא יותר משתי קדנציות.

• במשך השנים הרבות בהן אני משמש כאיש ציבור, פגשתי תושבים רבים, טיפלתי ועזרתי לאלפים שפנו אלי בבקשת עזרה. פעלתי על פי הערכים שנבחר ציבור אמור לפעול לטובת הציבור בלבד, ולא לביתו.

אלה שמכירים אותי יודעים היטב, וחשוב לי להדגיש זאת, שבמערכת הבחירות, אינני מתכוון להבטיח דברים שלא אוכל לעמוד בהם ובוודאי שלא להפריח סיסמאות של בחירות לאוויר.

כפי שידוע, במקביל להתפתחות חלקים מעירנו הבאה לידי ביטוי בטיילות, מדרחובים, ובשכונות חדשות ומפוארות שהוקמו, דווקא שכונות וותיקות בעיר, כמעט ולא התקדמו או לא זכו לפיתוח ולתקציבים הראויים להם. התשתיות בשכונות הוותיקות מיושנות, רמת הניקיון באזורים רבים בעיר לא מספקת, וההרגשה היא של הזנחת השכונות הוותיקות.

כמו כן, חלק ניכר מתושבי העיר משלמים את הארנונה מהגבוהות במדינה, ומנגד החינוך בעיר לא זכה לתקציבים אותם נכון היה להעניק לו. רבים מבתי הספר הוותיקים בעיר נשארו כמעט ללא שינוי, מספר כיתות הלימוד החכמות בבתי הספר, מעטות יחסית ביחס לנדרש באוכלוסייה, מרחבי הלימוד ושיטות הלימוד כמעט ולא השתנו, ולכן העבודה בתחום החינוך בנתניה מרובה מאד.

עיר חיה ונושמת היא לא רק טיילות וכיכרות. עיר היא בראש ובראשונה תושבים, ותושבים הם בני אדם, שיש להתייחס אליהם בהבנה, בהערכה, ובכבוד המגיע להם, ותוך התחשבות מלאה בצרכיהם ובמאווייהם!

עיר שהיא בית, כוללת תושבים הזכאים לתנועה ותחבורה נאותה, לעיר נקיה, לתחזוקה טובה של מדרכות וכבישים, לפעילות תרבות ופנאי מספקים, לביטחון אישי ראוי, להתחדשות עירונית מהירה, לאיכות חיים טובה ולשקיפות ציבורית מלאה.

אני מאמין, שעל ידי עבודה משותפת, נוכל להפוך את עירינו נתניה למקום נחשב ונחשק למגורים ולמקור גאווה לכולנו.

אני מציע את עצמי לתפקיד ראש העירייה ומתחייב להמשיך ולשרת את הציבור ביושר, בהתמדה, ובמקצועיות, שאפיינו אותי לאורך השנים"