הגב' מרים פיירברג איכר. חוג בית ברמת פולג  "אני נציגה של כולם, של כל תושבי נתניה" הגב' מרים פיירברג איכר. חוג בית ברמת פולג

ראש העיר מרים פיירברג איכר קיימה אתמול שני חוגי בית, האחד לקהל הצרפתי והשני ברמת פולג "תושבי נתניה לא פראיירים, מה שאני לא יכולה, לא יכול אף אחד אחר. תעוד

הגב' מרים פיירברג איכר. חוג בית ברמת פולג

אתמול בערב (שלישי) קיימה ראש העיר מרים פיירברג איכר וחברי סיעת 'נתניה אחת' חוג בית בביתם של משפחת סעדון ברמת פולג.
הגב' מרים פיירברג מנתה את הישגיה הרבים, החל מהגדלת תקציב העירייה, דרך פיתוח שכונות עיר ימים, אגמים וקרית השרון שלא היה בהם כלום לפני 20 שנה פרט לחול "היינו ב-40 מיליון שקל גרעון בתקציבי פיתוח. היום אנחנו מתקרבים להשקעה של 7 מיליארד שקל בתקציבי פיתוח" אמרה.
בכל קדנציה בוחרים נושא שמתמקדים בו ומקבל דגש מיוחד סיפרה פיירברג, בעבר זה היה אזורי תעסוקה, צעירים ובקדדנציה הנוכחית "בחרנו בתקציבי פיתוח עירוני ותחבורה...משרד התחבורה ישקיע 5 מיליארד שקל בתחבורה" אמרה פיירברג, כאשר הסכום יושקע בתשתיות, בנגישות לעיר, בתחנות רכבת, באוטובוסים נוספים, תוואי נוסף בכביש 2, יציאה דרומה בכביש 531, 561 לאילנות, כביש 57 בלי רמזורים עד רחוב הרצל.

הגב' מרים פיירברג איכר. חוג בית ברמת פולג

פיירברג סיפרה על תוכנית ברנדס למזבלה בנתניה, תוכנית פיתוח אזורי התעסוקה בעיר שארכה שנים, המסחר והתעשייה בעיר שמהווים את המנוף המשמעותי ביותר לכלכלת העיר ולתעסוקה בעיר "אנחנו הופכים למעצמה כלכלית" סיכמה.

עוד אמרה פיירברג "אני נציגה של כולם, נציגה של כל תושבי נתניה כי אני רואה את טובתם של כל השכונות. חמש שכונות יצאו בארץ בהחלטה של משרד השיכון להתחדשות עירונית. שלוש מתוכן הן מנתניה: קרית נורדאו, אזורים ודורה, זה לא בגלל העיניים היפות של אף אחד, זו עבודה קשה של שכנוע, נתונים וסטטיסטיקות שהוכיחו שאני צודקת ואז קיבלנו את שלושת השכונות האלו".

על המזבלה העירונית

חבר המועצה יוסי דורון נאם גם הוא ואמר בין היתר שחברי המועצה עובדים בעירייה בהתנדבות מלאה וקרא לתושבים לצאת ולהצביע "אני חושב שהתודה שמגיעה לחבר מועצה פעם ב-5 שנים זה שתצאו להצביע"

יוסי דורון. חוג בית ברמת פולג