אגם 3. הדמיה | משרד אדריכילים פרחי צפריר 130 מיליון שקל לפיתוח אגם 3 אגם 3. הדמיה | משרד אדריכילים פרחי צפריר

בימים אלה הושלמו עבודות הפיתוח במתחם "אגם 3" הכוללות עבודות עפר, תשתיות תת קרקעיות, תאורה וכבישים 

אגם 3. הדמיה | משרד אדריכילים פרחי צפריר

עיריית נתניה באמצעות החברה לפיתוח נתניה – ח.ל.ת., השלימה בימים אלה את עבודות הפיתוח במתחם "אגם 3". היקף עבודות הפיתוח מסתכם בכ – 130 מיליון שקל.

"אגם 3" הינה חטיבת קרקע, אשר יחד עם "אגם 1" ו"אגם 2" מהווים רצף עירוני החוצה את העיר ממערב למזרח. קרקע זו ממוקמת בחלק הדרום-מזרחי של העיר סמוך לדרך מס' 2 (כביש החוף) ולשכונות המגורים נורדאו (מדרום) יגאל ידין (מצפון מזרח) ושכונת נאות שקד (מצפון מערב).
המתחם נגיש תחבורתית באמצעות מחלף השלום הגובל בדרומה של התכנית וברמה העירונית באמצעות הרחובות העירוניים הראשיים ובהם: רחוב בן צבי החוצה את העיר מצפון לדרום ומהווה ציר תחבורה ציבורית עתירת נוסעים מתוכננת, רחוב שלום עליכם החוצה את העיר ממזרח למערב ומחבר אותה עם אזור התעסוקה המזרחי.
הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה להפקדה את תכנית הבינוי, לאחר שינוי ייעוד של התכנית ממגורים לשימושים מעורבים של מגורים ותעסוקה. סך הכל תוכננו בשטח התוכנית 962 יחידות דיור וכ – 215,000 מ"ר תעסוקה, כאשר במרכז אגם 3 מתוכנן לקום היכל התרבות החדש של נתניה.

מעיריית נתניה נמסר "רצף חטיבות הקרקע (אגמים) מאפשר פיתוח ציר ירוק משמעותי המיועד להולכי רגל ואופניים המתוכנן משפת הים במערב ועד אזור התעסוקה והאצטדיון העירוני במזרח. 
קרקע פנוייה זו מאפשרת לתכנן איזון בשימושי הקרקע ולייעד כאמור במקום מרכז מעורב עם דגש לתעסוקה ולמבני ציבור וספורט כלל עירוניים לרווחת תושבי המקום ולרווחת כל תושבי העיר. מרכז זה יהווה המשך למגמה לייעד מרכזי עסקים משניים מפוזרים בעיר".

חבר המועצה אבי סלמה, יו"ר דירקטוריון ח.ל.ת "אגם 3 מהווה נדבך חשוב ברצף העירוני החוצה את העיר מכביש החוף ועד שלולית החורף,
כאשר המטרה העומדת לנגד עינינו בחברה הכלכלית היא המשך הפיתוח של העיר על מנת לאפשר שימושים שונים וייעודים שונים למען רווחת התושבים ושיפור מתמיד באיכות חייהם."