צילום: דוברות זק"א  צעיר נהרג כתוצאה מהתהפכות טרקטור בשפיים צילום: דוברות זק"א

צעיר כבן 25 נמחץ למוות כאשר נפל מטרקטור במהלך נהיגה בקיבוץ שפיים

צילום: דוברות זק"א 

היום (שישי) בשעות הבוקר צעיר כבן 25 התהפך עם טרקטור בשטח פתוח בשפיים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על צעיר בשנות ה 20 עם חבלת ראש ללא סימני חיים וקבעו את מותו. 
פראמדיקית מד"א סטלה מנור סיפרה: "כשהגענו לשטח ראינו גבר בשנות ה 20 שוכב מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה ובמרחק של עשרות מטרים טרקטור שהוביל פלטת בטון והתנגש בצמחיה. ביצענו בדיקה רפואית אבל הפציעה הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

בנצי איינזמן סגן פרמדיק ראשי של איחוד הצלה דיווח מהזירה: "לדברי עוברי אורח עגלת הטרקטור נפלה עליו ומחצה אותו למוות. למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

רועי סלומון מתנדב זק״א שרון, אמר: ״מדובר בזירה קשה מאוד, צעיר בשנות ה 30 לחייו שנסע על טרקטור סמוך לקיבוץ שפיים ככל הנראה נפל מהטרקטור במהלך הנהיגה ונמחץ למוות. הטרקטור המשיך בנסיעה עצמית ונעצר בתוך השיחים במרחק של כ 50 מטר, כשהגעתי למקום ראיתי את נהג הטרקטור שכוב בשולי הכביש סמוך לשיחים עם פגיעה קשה מאוד וללא הכרה, צוותי מד״א שהגיעו לזירה נאלצו לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א שרון מטפלים בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה במקום.״

ממשטרת ישראל נמסר "מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי נהג טרקטור התהפך. גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותו של הנהג. בוחני תנועה במקום ונסיבות התאונה נבדקות".
דוברות זק״א: צעיר כבן 30 נהרג תאונה עצמית בכניסה לשפיים.