צילום: דוברות המשטרה צפו: גבר מנתניה הותקף בבעיטות, אגרופים ושבירת בקבוק צילום: דוברות המשטרה

תעוד: שני חשודים תקפו גבר מנתניה בתחנת דלק בעיר ימים. החשודים תקפו את הגבר בבעיטות, אגרופים ושבירת בקבוק זכוכית על צווארו

צילום: דוברות המשטרה

לפני עשרה ימים הותקף גבר מנתניה בתחנת דלק בשכונת עיר ימים בנתניה. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי שני חשודים תקפו אחר על רקע וויכוח שפרץ ביניהם ובהיות שני החשודים שיכורים.

חקירת המשטרה העלתה כי החשודים, בני 23, 29 מנתניה, תקפו את המתלונן על רקע וויכוח שפרץ ביניהם, כאשר חשוד אחד היכה בו בפניו והחשוד האחר תפס את המתלונן ברגלו ומשך אותו עד אשר נפל לרצפה. כשהמתלונן שוכב על הרצפה, החשודים היכו בו בגופו באגרופים ובבעיטות. בהמשך, אחד החשודים ניפץ בקבוק מזכוכית על צווארו של המתלונן ובעוד המתלונן נאנק מכאבים, החשוד אחז בו והפילו לרצפה.

המתלונן פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים לניאדו כשהוא סובל מחבלות וחתכים באוזנו, שהצריכו תפירה בהרדמה מקומית.

החשוד שניפץ בקבוק על צווארו של המתלונן, הבחין באזרח מצלם אותו בשעת מעשה, ניגש אליו ודרש למחוק את הצילום. מחשש מהחשוד, האזרח מחק את הצילום.

החשודים אותרו ונעצרו עוד באותו היום ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. השבוע הוגש נגדם כתב אישום בעבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, תקיפה וחבלה ממשית על ידי שניים או יותר ושיבוש מהלכי משפט. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.