הבניינים שהיו צפוים להבנות בשד' טום לנטוס יבוטלו המגורים בשדרות טום לנטוס הבניינים שהיו צפוים להבנות בשד' טום לנטוס

הוועדה המחוזית החליטה על ביטול מגורים ברצועת לנטוס. ראש העיר שהובילה את המהלך בירכה על ההחלטה "זוהי בשורה חשובה שתואמת את מדיניות העירייה ואת רצונם של התושבים"

הבניינים שהיו צפוים להבנות בשד' טום לנטוס

הוועדה המחוזית החליטה השבוע על ביטול המגורים שהוצעו בתכנית למתחם מרכז אלון בקרית השרון, זאת לאחר מספר חודשים בהם מקיימת ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, פגישות ושיחות עם חברי הוועדה המחוזית במטרה לבטל את המגורים שממערב לרחוב לנטוס לצד הגדלת השטחים למסחר ותעסוקה.

מדובר בבשורה שתואמת את מדיניות הוועדה המקומית, לפיה, יש למקד את מאמצי הפיתוח במתחמי תעסוקה, מסחר ובילוי תוך שיפור והגדלת מגוון האפשרויות לתחבורה ציבורית אפקטיבית וחיזוק החיבור של הרשת לתשתיות ארציות.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "לפני מספר חודשים השתתפתי עם מהנדס העיר בישיבה מיוחדת בנושא בוועדה המחוזית והצגתי בפניהם את הנתונים והנימוקים לפיהם ההחלטה לקבוע מגורים בלנטוס היא שגויה וביקשתי לבטלה עוד לפני הפקדת האתמ"מ ולא להמתין לשלב ההתנגדויות. לקראת הישיבה שהתקיימה השבוע שוב קיימתי שיחות עם חברי הוועדה ולשמחתי התבשרתי כי עמדתנו התקבלה. בזמן שאחרים מחפשים כותרות אני מקדמת את העיר תוך הקשבה לצרכים של תושבי העיר".

סגן ומ"מ ראש העיר, אלי דלל: "ביום שני ייצגנו, מהנדס העיר ארז טל ואנוכי, את עמדת ראש העיר. הבהרנו שוב באופן חד משמעי ובלתי מתפשר את התנגדותנו לכל סוג של מגורים ברצועת לנטוס. חברי הוועדה התייחסו לעמדת העירייה וקיבלו אותה. נמשיך להיאבק בנחישות בכל תכנית שתציע מגורים מכל סוג שהוא ברצועת לנטוס".

סגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל-סיידון: "אני שמחה ומאושרת בעקבות החלטת הוועדה המחוזית. ראש העיר הבטיחה, קיימה ואני שמחה שעמדתנו האחידה התקבלה. זה המקום להזכיר את שיתוף הפעולה עם ועד קריית השרון שהציגו יחד איתנו את עמדת תושבי השכונה".

יו"ר ועדת המשנה ומ"מ הוועדה המקומית, אלון אלרואי: "אני מודה לוועדה המחוזית על ההחלטה ועל היותה קשובה לעמדת עיריית נתניה. אין ספק שנחישותה של ראש העיר, מרים פיירברג-איכר בשילוב העבודה המקצועית של מהנדס העיר, ארז טל ואנשי המקצוע של מינהל ההנדסה הובילה להחלטה שהיא טובה לעיר וחשובה לעתידה ולפיתוחה".