אילוסטרציה | fotolia חבלה בשבת: צמיגים מנוקבים ושריטות על עשרות רכבים אחד הרכבים שפונצ'ר

דיירי רחוב בנתניה נדהמו לגלות בבוקר שבת את רכביהם שרוטים וגלגלים רבים נוקבו. מרביתם התלוננו במשטרה. "אחת השכנות איימה למרר לנו את החיים", הסבירה אחת הדיירות. המשטרה: "התלונות נבדקות"

אחד הרכבים שפונצ'ר 

לדיירי בניין בשכונת נוף השרון היו ללא ספק תכניות אחרות לסוף השבוע החולף. אלא שבמקום לטייל עם הילדים או לטבול בים ובבריכה, נחרדו מרביתם לגלות ביום שבת בבוקר כי צמיגי מכוניותיהם נוקבו ורכביהם נשרטו. שכנים בבניין העריכו כי מדובר בנזק ללמעלה מ-20 רכבים. רוב הדיירים מיהרו להגיש תלונה במשטרה בגין נזק לרכוש. 

"הופתענו ונדהמנו לגלות שבמהלך השבת הרכב שלנו הושחת, פינצ'רו את הצמיגים ושרטו את האוטו", אישרה אחת הדיירות. "פשוט הרסו לנו את כל השבת. תכננו לנסוע לצפון עם הילדים וליהנות ממזג האוויר הנעים. עכשיו נצטרך להפסיד יום עבודה בראשון בגלל כל הסידורים. אני לא מבינה על מה אנחנו משלמים ארנונה גבוהה כל כך ועוד תוספת לשיטור העירוני, אם מאפשרים בלילה אחד להשבית רכבים של בניין שלם".

מי יכול היה לעשות דבר כזה?

"אנחנו חושדים באחת השכנות שאיימה למרר לנו את החיים. יש זוג שכנים שמתנהלים בצורה אלימה, עושים ככל העולה על רוחם בבניין ולא ממש מכבדים את החוקים. אחד השכנים הזמין להם משטרה וגורמי רווחה, בחשד לאלימות במשפחה ומאז היא מאיימת על כולם". מהמשטרה נמסר בתגובה כי "הוגשו מספר תלונות והן נבדקות".