צילום: נתי שפירא. דוברות זק"א  באמצע חגיגות חתונה נהרג פועל באולם אירועים בשרון צילום: נתי שפירא. דוברות זק"א

פועל כבן 30 נפגע בראשו ונהרג כתוצאה מנפילת חפץ כבד שנפל עליו במהלך חגיגות חתונה שנערכה באולם האירועים "הגן השקוף"

צילום: נתי שפירא. דוברות זק"א 

סמוך לשעה 13:00 בצהריים (שישי) פועל נפגע בראשו מחפץ כבד שנפל באולם אירועים "הגן השקוף" במועצה האזורית חוף השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר כבן 30, שנהרג במקום.

חזקי פיליפ מתנדב זק״א שטיפל בזירה סיפר "מדובר במקרה חריג וקשה, במהלך חגיגת שמחת נישואין באולם נפצע פועל כבן 30 ממחיצות מעץ כבדות שנפלו עליו, כשהגעתי למקום ראיתי את בני המשפחה של החתן והכלה המומים וכאובים מחוץ לאולם. בתוך האולם שכב הפועל סמוך למחיצות הגדולות כשהוא ללא הכרה וסובל מפציעות קשות בפלג גופו העליון, צוותי מד״א ורופא עשו פעולות החייאה ממושכות שבסופם נאלצו לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א טיפלו בגופת ההרוג ובאיסוף הממ"צאים.

פראמדיק מד"א רכוב על אופנוע עידן סיפר: "כשהגענו ראינו גבר כבן 30 שוכב בתוך האולם כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה כשרופא ואחות שהיו במקום מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי שכלל מתן תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו כעבור זמן ממשוך נאלצנו לקבוע את מותו."

ממשטרת ישראל נמסר "מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי מחיצת בטון נפלה על עובד באולם וגורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותו במקום. נציגי משרד העבודה בדרכם למקום. נסיבות האירוע נבדקות".