הצנחנים ציון קרסנטי, יצחק יפעת וחיים אושרי עם ראש העיר הצנחנים הגיעו לנתניה הצנחנים ציון קרסנטי, יצחק יפעת וחיים אושרי עם ראש העיר

ציון קרסנטי, יצחק יפעת וחיים אושרי הם שלושת הצנחנים מצילום כיבוש ושחרור העיר העתיקה והכותל המערבי במלחמת ששת הימים הגיעו ללשכת ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, והקדישו לה ספר חדש שכתב עמנואל בן סבו אודות הגבורה

הצנחנים ציון קרסנטי, יצחק יפעת וחיים אושרי עם ראש העיר

השבוע הגיעו לנתניה ציון קרסנטי, יצחק יפע, שלושת הצנחנים מצולמי תמונת הניצחון בכותל המערבי עם כיבוש ושחרור העיר העתיקה והכותל המערבי במלחמת ששת הימים, לביקור מרגש אצל ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר.

הצנחנים הגיעו יחד עם הסופר עמנואל בן סבו במיוחד כדי להעניק לראש העיר את הספר החדש "אריות על הגבעה" המיועד לילדים ובני נוער.

"הגענו לכאן מתוך הערכה גדולה לראש העיר. את הלב והנשמה של העיר נתניה, הפכת את נתניה לעיר היפה בישראל עם הטיילות והחופים היפים בעולם", אמרו. "את הספר הזה כתב אדם מיוחד וכאשר קוראים אותו אי אפשר להפסיק להתרגש. היינו בקרב הזה יחד ומרגש לראות איך מספרים את הסיפור שוב אחרי כל כך הרבה שנים לדור הצעיר".

ראש העיר: "מרגש לראות אתכם היום, לקרוא את הספר ולהביט בתמונה שעל הכריכה, זו התמונה המנצחת והמרגשת, התמונה המסמלת את הניצחון בקרב. הודות לכם אנו נמצאים כאן היום מוגנים במגינה שלנו, כולנו חבים לכם המון".