בית חולים לניאדו  מחקר - אביזר המטפל בבעית אי שליטה בסוגרים בית חולים לניאדו

מחקר חדשני המבוצע בבית חולים לניאדו  בוחן אביזר יחודי דמוי בלון המטפל בבעיית אי שליטה בסוגרים

בית חולים לניאדו 

בעיית אי שליטה בסוגרים הינה אחת הבעיות הרפואיות המביכות. חולים וחולות בגילאים שונים, סובלים מהבעיה ונאלצים להמנע משהייה בחברת בני אדם אביזר חדשני שפותח על ידי חברת הסטארט-אפ הישראלית פורקונטי מדיקל בע"מ, מתפקד כ“טמפון רקטאלי” חדשני' המשפר את איכות החיים של הסובלים מהבעיה ומאפשר להם להתערות בחברה ללא חשש של ריח רע, אי נוחות, גירוי וכאב המתקבלים משימוש בחיתולים ומפתרונות אחרים הקיימים כיום בשוק. האביזר היחודי (Contix) הינו דמוי בלון המוחדר ונשאר באיזור גבוה ברקטום, אזור מופחת משמעותית בעצבוב ומאפשר עקב כך שהייה ממושכת ללא גירוד/כאב/אי נעימות ופצעי לחץ כתוצאה משימוש בחיתולים.

שלבי המחקר הראשוניים בוצעו בבית החולים שערי צדק וכעת הוא מבוצע בלניאדו ושיבא במקביל. המחקר ימשך 8 שבועות בהם יקבלו המטופלים את האביזר לשימוש אישי וכן הדרכה צמודה כיצד ניתן להשתמש בו.

חדשות מקומיות - מחקר - אביזר המטפל בבעית אי שליטה בסוגרים
ד"ר מוריס ונטוררו, מנהל האגף הכירורגי בלניאדו "אני פוגש מטופלים רבים הסובלים מהבעיה של אי שליטה בסוגרים. המבוכה שלהם כה קשה והיא פוגעת פגיעה ממשית בתפקוד היומיומי. אני שמח על האפשרות להשתתף במחקר, שיתכן ויביא פתרון מזור לחולים הללו".
מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו מסר "אני רואה ערך רב בביצוע מחקרים קליניים בבית החולים. השת"פ עם חברות המחקר השונות הינו משמעותי עבורנו ועבור המטופלים, נמשיך להשקיע בתחום חשוב זה גם בעתיד, במגוון רחב של מחקרים קליניים"