הרכב שנפגע מזכוכית ברחוב עוזי חיטמן  חלון התנתק מבניין והתרסק בסמוך להולכי רגל הרכב שנפגע מזכוכית ברחוב עוזי חיטמן

חלון זכוכית התפרק מקומה גבוהה בבניין מגורים בנתניה ונפל על רכב סמוך להולכי רגל. בנס הסתיים האירוע ללא נפגעים

הרכב שנפגע מזכוכית ברחוב עוזי חיטמן

ביום שבת בשעות הצהריים, עת שחזרו תושבי שכונת עיר ימים מבית הכנסת, עפה זכוכית מתוך חלון כפול בקומה גבוהה ברחוב עוזי חיטמן מעל לראשם, ונחתה על רכב חונה בסמוך אליהם. לרכב נגרם נזק רב ובמזל גדול לא היו נפגעים.

הזגוגית ככל הנראה התנתקה מהמסגרת כתוצאה מהרוח, עפה באוויר והתרסקה בעוצמה רבה כאמור בסמוך להולכי רגל, על רכב חונה בצידו השני של הכביש.

"ראיתי את החלון מתפוצץ על הרצפה, ממש לידי. זה היה מאוד מבהיל. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הזכוכית היתה נופלת מטר ליד. הרמתי את הראש וראיתי שחסרה זכוכית באחת הקומות העליונות בבניין" סיפר אחד מתושבי המתחם. "סכנת נפשות, בנס לא קרה אסון. אני מקווה שהחברה הקבלנית תקח אחריות ותתייחס באופן מיידי" אמר תושב אחר.

חדשות מקומיות - חלון התנתק מבניין והתרסק בסמוך להולכי רגל

הבניין ברחוב עוזי חיטמן 

מחברת אזורים נמסר ״אנו מצרים על האירוע, המקרה נמצא בבדיקה של החברה, של הקבלן המבצע ושל העירייה. הזכוכית שנפלה הינה שכבת זכוכית, מטרתה דקורטיבית בלבד, אין לה כל תפקיד ביציבות המבנה. החברה והקבלן המבצע יבצעו בדיקה מקיפה לחלונות הנוספים בכדי לשלול הישנות מקרים דומים בעתיד.״

מוועד הבניין נמסר "הוועד פועל וימשיך לפעול מול חברת אזורים ומול מהנדס העיר ויתר הגורמים הרלוונטיים על מנת לחייב את אזורים לתקן את הליקויים בדחיפות ולשלם פיצוי בגין כל נזק שנגרם".