בית חולים לניאדו  בלניאדו נערכים לקליטת חולי קורונה בית חולים לניאדו

המטה לשעת חרום בבית חולים לניאדו משלים בימים אלו את היערכות בית החולים לקליטת חולי קורונה

בית חולים לניאדו 

המטה לשעת חירום והיחידה למניעת זיהומים בבית החולים לניאדו משלימים את היערכות בית החולים לקליטת חולי קורונה.
בשבועות האחרנים נרכש ציוד רב הכולל תרופות, ציוד מיגון וטכנולוגיות שונות לטיפול בשלט רחוק על מנת לאפשר פתיחת מחלקה מבודדת לחולי קורונה, בהתאם להוראות משרד הבריאות.

יודגש כי בשלב זה לא מאושפזים חולי קורונה בלניאדו.

המטה לשעת חירום בבית חולים לניאדו פועל לפי נוהל קבוע ומאושר מראש על ידי האגף לשעת חירום במשרד הבריאות, ומכין מספר אפשרויות טיפול ראשוני ומחלקת אשפוז לחולים. 

מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו מסר כי בית חולים לניאדו, כחלק מהמערך הרפואי הלאומי - נערך לתרחיש של התפשטות הקורונה "אנו נערכים ומכינים את הצוותים. בנוסף בתקופה האחרונה הגברנו הליכי רכש של ציוד, על מנת לוודא שהמלאי הקיים יאפשר טיפול הולם. אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם האגף לשעת חירום במשרד הבריאות"
פרופ' צבי שמעוני – מומחה למחלות זיהומיות והמנהל הרפואי בלניאדו ציין "היחידה למחלות זיהומיות עובדת בימים אלו קשה מאד על מנת לוודא כי כלל נהלי העבודה מוטמעים בקרב הצוותים הרפואיים והסיעודיים, כמו כן, היחידה מנהלת את הטיפול בחולים החשודים בווירוס שמגיעים לחדר המיון לבדיקות בחדרי בידוד ותת לחץ. אנו מתעדכנים בכל יום בהגדרת המקרה הקליני, כפי שמפרסם משרד הבריאות וארגון הבריאות העולמי ופועלים בהתאם".