חולה הקורונה משתחרר הביתה לאחר שהבריא חולה קורונה מנתניה שהיה במצב קשה משתחרר הביתה חולה הקורונה משתחרר הביתה לאחר שהבריא

גבר בן 58 מנתניה שהיה חולה קורונה מונשם ומורדם בבית חולים לניאדו, משתחרר היום לביתו 

חולה הקורונה משתחרר הביתה לאחר שהבריא

תושב נתניה בן 58 הגיע לפני כחודש למחלקת ההתפרצות קורונה-כתר בבי"ח לניאדו - מאובחן כחולה קורונה במצב קשה. צוות המחלקה נאלץ להרדים ולהנשים אותו בעקבות מצבו. לאחר 16 יום בהם היה מורדם ומונשם, נגמל מהנשמה, החל ללכת ולאכול בכוחות עצמו והיום שוחרר לביתו כשהוא בריא לחלוטין. עם שחרורו אמרה בתו כי "אבא היה בידים טובות, אחרי שאבא התעורר מההרדמה וההנשמה נכנסתי לבקר אותו, זה ממש לא מובן מאלי ! אנחנו מאד מודים לכולם ושמחים שאבא הגיע לידים של הצוות בלניאדו. אנחנו מתפללים על כל החולים במחלקה שיחלימו ויחזרו הביתה, אם אבא שלי הצליח לצאת מזה, אז יש תקווה"

ד"ר לוינגר מנהל מחלקת ההתפרצות וד"ר שפירו מנהל מחלקת טיפול נמרץ אמרו "המטופל היה במצב קשה מאד במשך תקופה לא קצרה, אבל היום כבר דיבר עם הצוות על העיסוקים השגרתיים שלו ! זה מרגש מאד לעמוד לצידו ברגעי השחרור הביתה. אנו מקווים להמשיך לשחרר מטופלים לביתם"

מר נדב חן מנכ"ל לניאדו בירך את הצוותים "יישר כח! משמח מאד לראות את ההצלחה של צוות טיפול נמרץ וצוות מחלקת ההתפרצות. עם ישראל מתרגש לראות את העבודה הנפלאה שאתם עושים פה!"