צילום: נתניה נט אלפים פקדו את חופי הרחצה בנתניה חרף האיסור צילום: נתניה נט

למרות שאין שרותי הצלה, אלפי תושבים החליטו לבלות את מזג האוויר החם בחופי הרחצה של נתניה. חברת המועצה טלי מולנר "מבקשת להימנע מכניסה למים"

צילום: נתניה נט 

תושבים רבים לא עמדו בעומס החום הכבד ופקדו את חופי נתניה בהמוניהם, למרות שהחופים ייפתחו רק ביום רביעי ולא קיימים שרותי הצלה במקום. עד כה לא ניתנו דוחו"ת על שהייה בחופי הרחצה, אולם מהעיריה לא אישרו שניתנה הוראה כזאת.

נוצר מצב מסוכן בו מצד אחד עיריית נתניה אינה אוכפת את חוקי הסגר בחופי הרחצה ומאפשרת לתושבים לשהות בים ומצד שני אינה מספקת שירותי הצלה. רק בימים האחרונים הצילו תושבים עירניים מספר טובעים ובכך מנעו אסון.

מדוע עיריית נתניה לא דואגת לשרותי ההצלה למרות השרב ואלפי הרוחצים בחופים, למרות שחלק מהרשויות החזירו את שירותי ההצלה כבר בסוף השבוע?

מעיריית נתניה נמסר "עיריית נתניה פועלת על פי הנחיות משרד הבריאות ותפתח את חופי הרחצה ביום רביעי בכפוף להנחיות התו הסגול".

חברת המועצה טלי מולנר, הממונה על החופים אמרה לנתניה נט "אני מודעת לגל החום הקיצוני ולעובדה שאלפים בוחרים לבלות בחופי הים אולם שוב חוזרת ומזכירה שעלינו להתאפק עוד קצת עד יום רביעי. שירותי ההצלה עדין סגורים ויפתחו רק ביום רביעי. לצערי כמעט מידי יום יש לנו מקרים של חשד לטביעה לכן אני חוזרת ומבקשת להימנע מכניסה למים. אגף החופים נערך במלוא המרץ לפתיחת החופים.
עלינו לזכור כי כולנו יצאנו לאחרונה ממשבר הקורונה שכלל גם סגר ארוך אך האגף עושה את כל המאמצים לפתוח את כל החופים כסדרם כבר ביום רביעי הקרוב".