מיזם חדש בנתניה: תחנת אוטובוס דיגיטאלית הוצבה בעיר. סגנית ומ"מ ראש העיר שירי חגואל סידון "זוהי התחנה הראשונה בעיר ואחת מהתחנות הראשונות בארץ" 

תחנה חכמה ראשונה בנתניה

התחנה החכמה הוצבה ברחוב גרינבוים בנתניה ומספקת מידע דיגיטלי בזמן אמת לנוסעים: פירוט הקווים העוברים בתחנה וזמני הגעת האוטובוסים- בתחנה החכמה ניתן בכל רגע נתון לראות על גבי מפת דיגיטלית היכן נמצא הקו המבוקש וכך להתכונן להגעתו מראש.

בנוסף, קיימות בתחנה עמדות USB להטענות טלפונים סלולריים ומחשבים ניידים על מנת להקל את ההמתנה בתחנה.
החידוש העיקרי והגדול ביותר בתחנות החכמות הוא היכולת להטעין את כרטיס הרב-קו בתחנת האוטובוס עצמה על ידי שימוש בכרטיס אשראי

בשנים האחרונות, בהתאם למתווה משרד התחבורה, נאסר על הנוסעים לדבר עם הנהג במהלך העלייה לאוטובוס או במהלך הנסיעה, אלא במקרי חירום. על כן, לנוסעים לא ניתנת אפשרות להטעין את כרטיס הרב-קו בתחנה או באוטובוס, דבר שיוצר קושי אצל חלק מהנוסעים שנאלצו להטעין את כרטיסי הרב-קו מראש דרך אפליקציות או במקומות אלטרנטיביים שהציעו שירותי הטענת כרטיסים.

התחנה החכמה הוקמה ברחוב גרינבוים פינת בן-צבי בשכונת נאות גנים (אזורים), זוהי התחנה הרביעית בגודלה בעיר מבחינת כמות הנוסעים.

סגנית ומ"מ ראה"ע שירי חגואל-סיידון הממונה על אגף שירות וחדשנות לתושב "אני מאוד שמחה על כך שפעלנו להביא את התחנה החכמה לכדי שימוש בהקדם. זוהי התחנה הראשונה בעיר ואחת מהתחנות הראשונות בארץ בהן ניתן גם להטעין את הרב-קו ישירות בתחנה בקלות וביעילות מבלי לטרטר את התושבים שחלקם וודאי גם מבוגרים. אנחנו מבינים שתושבים רבים משתמשים בתחבורה הציבורית באופן קבוע ויומיומי ואני בטוחה שהשירות החדש יקל עליהם מאוד".