איצטדיון נתניה מואר בצבעי הגאווה פוסט המחאה של יוני שטבון מסעיר את נתניה איצטדיון נתניה מואר בצבעי הגאווה

יו"ר האופוזיציה ביקר את יוזמתה של שירי חגואל סיידון להאיר את אצטדיון נתניה בצבעי הקהילה לרגל חודש הגאווה. "אין שום סיבה להכריח את כולם לחשוב שדגל הלהט"ב הוא גם דגלנו", כתב שטבון וזכה לתגובות נזעמות. חגואל סיידון: "הארת האצטדיון בצבעי גאווה תכניס עוד אור לעיר שלנו"

איצטדיון נתניה מואר בצבעי הגאווה

סערה גדולה בנתניה הנוגעת לקהילת הלהט"ב בעיר, כאשר במוקד העניינים יו"ר האופוזיציה, יוני שטבון. הכל החל ביוזמה של סגנית ראש העיר, שירי חגואל סיידון, להאיר את האצטדיון העירוני בצבעי הגאווה, זאת כאשר אנו בעיצומו של חודש הגאווה. "בנתניה כולם שווים. חשוב שנדע להכיל בתוכנו ערכים של סובלנות, שוויון וקבלת האחר", כתבה בפוסט שפרסמה.

אלא שהתגובה החריפה של שטבון לא איחרה להגיע. "אצטדיון נתניה בצבעי הלהט"ב. מי קיבל את ההחלטה?! יש נושאים ציבוריים שחייבים לבוא להחלטה במועצת העיר ולדיון של נבחרי ציבור. אנחנו לא בדיקטטורת מחשבות", כתב בין השאר והוסיף כי "אין שום סיבה להכריח את כולם לחשוב שדגל הלהט"ב הוא גם דגלנו". שטבון הוסיף עקיצה אישית לעבר ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, כשכתב כי "ראש עיר בנתניה חייב להבין שיש לכבד ולהוקיר את כל החלקים בעם ישראל ובמדינה היהודית, ולפחות להביא החלטה רגישה כזו להכרעת הפסיפס של נבחרי הציבור בעיר. כן לסובלנות, ממש לא למשטרת מחשבות".

חדשות מקומיות - פוסט המחאה של יוני שטבון מסעיר את נתניה

סגנית ראש העיר שירי חגואל סידון וחבר המועצה יוני שטבון

הגינוי לפוסט לא איחר להגיע מכיוונים רבים, בראשם מצדו של חבר הכנסת מטעם יש עתיד-תל"ם, יוראי להב-הרצנו, הומו מוצהר, שהגיב: "אומר סובלנות אבל מתנגד להנפת דגל הסובלנות והשוויון בנתניה. אתה מאמין שחברי ואני לא שווים לך (או שווים פחות) רק בשל נטיית המין שלנו, אז לכל הפחות יוני – אל תתחסד בערכים כמו סובלנות". אחרים תייגו את האגודה למען הלהט"ב בישראל והגיבו: "רוע בהתגלמותו, כתושב נתניה אני מתבייש בך, ואף הוסיפו כי "התגלה פה וירוס השנאה שמזיק יותר מקורונה".

סגנית ראש העירייה, שירי חגואל סיידון, מסרה בתגובה לדברים: "אני מברכת על הפעולה ומאוד מקווה שהארת האצטדיון בצבעי הגאווה תכניס עוד אור לעיר שלנו אל מול החושך שמובא לידי ביטוי במילותיו של יוני. אני חושבת שבמקרה הזה, התגובות בפוסט של יוני מדברות בעד עצמן. הציבור בנתניה אומר שאין מקום לחושך ולחוסר סובלנות. אני אמשיך להיאבק למען הביטוי והזכויות של כלל התושבים בין אם זה חברי הקהילה הלהט"בית או קהילות אחרות. נתניה היא עיר של כולם!".