דניאל יאסו לאחר לידת התינוקות | צילום: דוברות מד"א חובש מד"א יילד בנתניה בתוך ארבע שעות שני תינוקות דניאל יאסו לאחר לידת התינוקות | צילום: דוברות מד"א

דניאל יאסו, יילד בשבוע שעבר באמבולנס שתי נשים שכרעו ללדת בדרכם לבית חולים לניאדו "שלוש שנים חיכיתי למקרה הראשון, והיום קיבלתי שתי לידות ברציפות" אמר

דניאל יאסו לאחר לידת התינוקות | צילום: דוברות מד"א
 
ביום שלישי לפני כשבוע, במהלך המשמרת של דניאל יאסו, חובש רפואת חירום ונהג אמבולנס במד"א, נדרש יאסו לבצע שתי לידות לנשים תושבות נתניה כאשר פינה אותן לבית החולים לניאדו בעיר, בהפרש של שעות בודדות זו מזו. במקרה הראשון נולד באמבולנס בן בשעה 08:27, ולאחריו בשעה 12:20 נולדה במזל טוב בת.
 
טספהון ואטיטגב צקלה סיפרו לאחר לידת בנם: "זו הייתה חוויה לא פשוטה אבל התפקוד של דניאל הקל עליה, הוא היה זריז ומקצועי, תוך כדי הבדיקות הרפואיות שהוא ביצע הוא נתן הנחיות והפעיל את כולם. היינו לנו הרבה חששות בהתחלה, אבל אנחנו אנשים מאמינים והרגשנו ממש שאלוהים שלח אותו במיוחד כדי לסייע לנו."
 
גדי ואיילה מקטה סיפרו בהתרגשות על לידת הבת: "דניאל ממש מקצוען, התרשמנו מהרוגע והרצינות שלו. ברגע אחד הוא נהג באמבולנס ומיד כשהחובשת שהייתה איתו אמרה לו שהלידה מתחילה הוא עצר בצד הדרך ויחד הם יילדו את הבת שלנו. שנינו היינו מאוד רגועים בזכותם ואנחנו מאוד מודים להם על שסייעו לנו ברגעים המשמחים האלו. אין לנו מילים להודות להם."
 
על כך, סיפר בהתרגשות יאסו: "שלוש שנים חיכיתי לרגע הזה, במהלך הקורס חובשים של מד"א למדתי כיצד מיילדים אישה וגם תרגלנו את זה בעזרת בובות חכמות, אבל קצת חששתי מהלידה הראשונה שאצטרך לבצע. קיבלתי מנה כפולה ומשמחת וסייעתי ליילד שני תינוקות בריאים וחמודים. בלידה הראשונה הייתי מעט בלחץ ובמתח. בלידה השנייה כבר הייתי יותר מנוסה ורגוע. עכשיו אני כבר מצפה למקרה הבא".