קו החוף של נתניה | תמונה: עיריית נתניה  באוגוסט הזה כולנו נפגשים בנתניה  קו החוף של נתניה | תמונה: עיריית נתניה 

נתניה החלה בקמפיין שיווקי לעידוד תיירות הפנים לנתניה, בצל אתגרי הקורונה

קו החוף של נתניה | תמונה: עיריית נתניה 

נתניה תציע לתיירים שיפקדו את בתי המלון בעיר חבילת ארוח מפנקת, הכוללת כניסה חופשית (או בתשלום סימלי) לארועים, סיורים קולינאריים וסיורי אופנה וכן פעילויות ספורט ופנאי בחופי העיר.
מעבר לכך, מוזמנים התיירים ליהנות מחופי הרחצה, מטיילות יפהפיות,  מאתרי טבע ונוף, שוק ססגוני, מסעדות ומבארים שנפתחים בזה אחר זה - עיר שוקקת עם ארועים מגוונים וצבעוניים לקהל הצעיר והבוגר כאחד. 

הפרויקט הינו יוזמה עיריית נתניה וראש העיר, מרים פיירברג איכר, החברה לפיתוח ותיירות נתניה ח.ל.ת ומנכ"לית האגודה לעידוד תיירות, אולגה לוריא.

בין הארועים שיוצעו לתיירים במהלך חודש אוגוסט: פילאטיס בשקיעה בחוף סירונית, פעילות בפלנתניה, מוזיאון אל תוך הלילה וסיור מודרך במוזיאון, קונצרטים על הצוק, סיורים קולינריים, חווית טעמים בשוק נתניה וכן סיורי אופנה וסטיילניג. 
כמו כן - סיורי גרפיטי למשפחות, יוגה על החוף עם הזריחה בחוף סירונית, סיורים תיאטרלים על תולדות המושבה נתניה, תערוכות אמנים ב"הרצל סטריט מול", שוק עתיקות, פסטיבל שירה ים תיכוני "מניס לתוניס" בגלריה על הצוק, סיור לילי מזמר לכבוד טו באב, לילה בשמורת האלונים עם פלג לוי חוקר פרשת הסרג'נטים, פסטיווקאלי – פסטיבל הזמר העברי במתחמי היכל התרבות  ולילה לבן עם שלל ארועים, מפגשים, סרטים, הרצאות ועוד.
אורחי המלונות יתבקשו לקבל שובר כניסה לארועים בקבלה בבית המלון. 
הכניסה מותנית בהרשמה מראש, כאשר הארועים יתקיימו בהתאם להוראות משרד הבריאות והתו הסגול.
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "מטרתנו היא לעזור למלונאי נתניה לצלוח את התקופה המאתגרת שנכפתה עלינו ובתוך כך – לסייע גם לנותני שירות אחרים בעיר.  יש לנו עיר נפלאה, ריביירה ישראלית של ממש, וחשוב לנו לחשוף אותה לקהלי יעד רבים ככל האפשר."
אפרים בולמש, סגן ראש העיר, הממונה על התיירות: "אני רואה חשיבות רבה בתמיכה במלונאי העיר ולא פחות מכך בכל מי שמתפרנס מענף זה. כידוע ענף התיירות בנתניה היווה כל השנים ענף כלכלי חשוב ואף הקנה לעיר את ההילה היוקרתית שלה ואת מיתוגה ומכאן שחשוב לשמור על כך." 

באוגוסט הזה כולנו נפגשים בנתניה – הריביירה של ישראל. יהיה לוהט!