אילוטטרציה | fotolia  11 חשודים מנתניה נעצרו בחשד לסחר בסמים אילוטטרציה | fotolia

נעצרו 11 חשודים בפרשיית סמים רחבת היקף בנתניה. חלק מהחשודים נתפסו עוסקים בסחר בסמים כשביד האחת מחזיקים סמים וביד השנייה את ילדיהם

אילוטרציה | fotolia 

משטרת ישראל בשיתוף יחידת יהלום ונציגי מס הכנסה, סיימה את חקירתה בפרשיית סמים מורכבת ורחבת היקף בנתניה.

מחקירת המשטרה עולה כי במשך חודשים ארוכים, החשודים מכרו ללקוחות שונים ורבים סמים מסוג קאנביס. עוד עולה מחקירת המשטרה כי העסקאות התבצעו באופן בו הלקוחות יצרו קשר עם החשודים באמצעות אפליקציית ה"וואטס-אפ" ותיאמו מפגש לצורך עיסקת הסם. במרבית המקרים, הלקוחות הגיעו לביתם של החשודים בנתניה והעסקה התבצעה בסמוך לבית כאשר החשודים או מי מטעמם יצאו מהבית וביצעו את העיסקה. חלק מהעיסקאות בוצעו על ידי שליחים של החשודים או מי מטעמם.

בסיום חקירה סמויה שארכה חודשים ארוכים ועם הפיכת החקירה לגלויה, החשודים (בגילאי 23 עד 42 מנתניה) נעצרו בחודש שעבר ומעצרם הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה. חלק מהחשודים שוחררו בתנאים מגבילים וחלקם נותרו במעצר. אתמול הוגשו נגד 11 חשודים כתבי אישום המכילים עשרות אישומים בעבירות סחר בסמים ועבירות מס הכנסה. יחד עם כתבי האישום הוגשה נגד החשודים בקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדם ולחלקם בקשה להארכת התנאים המגבילים אליהם שוחררו. יחד עם כתבי האישום ובקשות המעצר הוגשה גם בקשה לחילוט הרכוש באמצעותו בוצעו עיסקאות הסחר בסמים ובהם רכב וכספים במזומן שנתפסו.