מאיר אליה | תמונה: פייסבוק  הולך רגל נהרג מפגיעת אופניים מאיר אליה | תמונה: פייסבוק 

מאיר אליה נפטר הבוקר לאחר שנפגע בשבוע שעבר מרוכב אופניים צעיר. המשפחה "מחפשים מי פגע בו ולא נשקוט"

חדשות מקומיות - הולך רגל נהרג מפגיעת אופניים

מאיר אליה | תמונה: פייסבוק 

הבוקר נפטר מאיר אליה (74), תושב עיר ימים, יהלומן מוכר בנתניה לאחר שנפגע ביום חמישי האחרון מרוכב אופניים, ככל הנראה צעיר מאוד.

"ישבתי במרכז פיאנו עם משפחתי כשלפתע הבחנתי באדם שרוע על הרצפה ומסביבו חבורת ילדים" סיפר אסף חודרה, מורה לנהיגה בשכונה שהגיש סיוע ראשוני לאליה יחד עם עוברת אורח נוספת "כשניגשתי אליו הוא היה בהכרה מלאה וטען שילד ככל הנראה בן 7 או 8 פגע בו עם כידון אופניים בבית החזה ואמר כי הכל בסדר והוא צריך רק כמה דקות כדי להתאושש ואף סירב להצעתי להזמין אמבולנס. כמו כן כששאלתי אותו אם להתקשר למישהו מהמשפחה הוא אמר שהכל בסדר ולא צריך להטריד אף אחד. לאחר מספר דקות שכנעתי אותו להתקשר לבת הזוג שלו שהגיעה במהרה, סיפרה שהוא חולה לב והזמינה אמבולנס למקום"

חובש בכיר במד"א דניאל מוסטוב שהגיע למקום ופינה את מאיר סיפר: "כשההגענו למקום הפצוע שכב על המדרכה סמוך לרחבת המשחקים כשהוא בהכרה. סיפרו לנו שהוא נפגע מרוכב אופנים. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות במקום וזיהנו חבלה בחזה, העלנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב בינוני לבי"ח בליווי בת משפחה כשהוא בהכרה מלאה."

מאיר אליה | תמונה: פייסבוק 

היום כאמור נפטר אליה בבית החולים, ככל הנראה מסיבוך רפואי. בשעה 18:00 תתקיים הלוויתו בבית העלמין בותיקים.

משפחתו של אליה המומים וכואבים את מותו ומחפשים את רוכב האופניים שפגע במאיר "מחפשים מי פגע בו ולא נשקוט".

ממשטרת ישראל נמסר כי נסיבות האירוע נבדקות "היום התקבל במשטרת ישראל דיווח על תאונת דרכים מיום 24.9.20 במהלכה גבר בשנות ה-70 לחייו נפגע מרוכב אופניים חשמליים בן 7 במתחם פיאנו ברח' דודו דותן בתניה. בחלוף זמן קצר פונה הקשיש לקבלת טיפול רפואי לביה"ח לניאדו כשמצבו מוגדר קל. היום נקבע מותו בביה"ח. טרם ידועה זהות הקטין. נסיבות התאונה נבדקות".