משל"ט נתניה  עבודה מאומצת להחזיר את נתניה לירוקה משל"ט נתניה 

במרכז השליטה לקורונה הפועל בנתניה, נלחמים על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה 

משל"ט נתניה 

במרכז השליטה לקורונה (המשל"ט) פועלים מסביב לשעון מאז פרוץ מגיפת הקורונה במטרה לצמצם את התחלואה בנתניה. בשבוע האחרון תוגבר המשל"ט בעובדי פרויקט "אנשי חייל" של משרד הבטחון ופקע"ר שמובילה העירייה, לקטיעת שרשרת הדבקה בערים אדומות ומטרתו הפוך מגמת תחלואה' - מרשות אדומה לירוקה.

המשל"ט הוקם ביוזמת ראש העיר מרים פיירברג-איכר, כשירות לתושבי העיר על מנת לתת מענה יעיל ומקצועי לקטיעת שרשרת ההדבקה בעיר ולאפשר קיום שגרת חיים עירונית אפקטיבית.
המשל"ט מנוהל מקצועית על ידי עובדות סוציאליות בכירות במינהל הרווחה בראשות ראש מינהל הרווחה, רותי גור וראש מינהל האכיפה, אלון אהרון. במשל"ט, כאמור, פועלים במרץ על מנת לצמצם את התחלואה בעיר ולעזור לחולים ומשפחותיהם, בין היתר מתקיימות שיחות עם חולי קורונה ומבודדים לצד הענקת שירות אישית פרטני מקצועי יום-יומי.
השיחות לחולים ובני משפחתם מיועדות לשאול לשלומם, להביע התעניינות ולסייע בכל הנדרש -סיוע ויעוץ בפינוי חולים למלונות החלמה, קישור וסיוע למשרד הבריאות, סיוע לתיאום בדיקות קורונה, סיוע בפתרונות בידוד, סיוע רגשי ונפשי, מתן פתרונות סוציאליים שנועדו להקל על החולים במגוון רחב של תחומים תוך הקפדה מלאה על צנעת הפרט, רגישות לחולים ומצבם, ודאגה עמוקה ורבה לבריאותם.

כמו כן, השיחות והקשר הישיר עם החולים והמבודדים מסייעים להבין את תמונת המצב של התחלואה. מידע זה מועבר למנכ"ל העירייה, יורם כהן, לצורך ניתוח תמונת המצב וקבלת החלטות ממוקדות ויעילות להמשך צמצום התחלואה בשיתוף מינהל האכיפה, מינהל הרווחה והסברה ממוקדת לציבור באמצעים השונים.