הסתרת תמונות הנשים בסופר פארם בקשה לגינוי האחראים להסתרת פוסטרים של נשים בנתניה הסתרת תמונות הנשים בסופר פארם

חבר המועצה בוריס צירולוניק העלה הצעה לסדר יום - גינוי מעשה הסתרת הפנים של נשים בפרסום שהוצג בחלון ראווה בנתניה

הסתרת תמונות הנשים בסופר פארם

בישיבת המועצה שהתקיימה ביום רביעי האחרון העלה חבר המועצה בוריס צירולוניק הצעה לפיה הוא מבקש לנקוט באמצעי אכיפה נגד האחראים לכיסוי פרסום נשים בסופר פארם אגמים בנתניה וכן מבקש לגנות את המעשה.

חדשות מקומיות - בקשה לגינוי האחראים להסתרת פוסטרים של נשים בנתניה
"על פי מידע שנמסר לי מפי תושבים, מדובר בתופעה החוזרת על עצמה מזה תקופה ממושכת. כפי הנראה, מטעמי דת וכיבוד המסורת, הוסתרו פניהן של נשים בפרסום שהוצג ע"ג חלון הראווה בסניף "סופרפארם". בעיני רב הציבור ובהם גם הח"מ, מדובר בפעולה חמורה של עשיית דין עצמי. ראשית מדובר בהדרת נשים, שנית מדובר בהשחתת רכוש פרטי. שלישית מדובר במדרון חלקלק שלמותר להכביר במילים את משמעויותיו" אמר צירולוניק 

והוסיף כי בנוסף להסתרת הפנים של הנשים קיימת תופעה של מתפללים שבסיום התפילה פותחים שולחן ברחוב ואוכלים בחוץ בניגוד להנחיות משרד הבריאות ותוך הפרעה לשכנים.

בתגובה לדברים השיב מנהל אגף הפיקוח אלון אהרון "מנכ"ל העירייה דיבר איתי לגבי האירוע שהיה במתחם אגמים. דיברתי עם הרב רפאל לבייב שמחזיק את בית הכנסת במקום ולמחרת מנהל הפיקוח נפגש עם מנהל הסופר פארם. גם מנהל הסופר פארם אמר שכבר קיבל לא מעט פניות בנושא. התחייבו בפניו שזה לא יקרה יותר, הוא קיבל זאת בכתב. לגבי הסעודות, אני יכול לומר, כאחד שמתפלל בשבתות - כל בתי הכנסת הפסיקו עם הסעודות בשבת, אם יהיה מקרה שכזה, אנחנו נבדוק אותו בשבת ונפעל בהתאם".

חדשות מקומיות - בקשה לגינוי האחראים להסתרת פוסטרים של נשים בנתניה

תמונות הנשים בסופר פארם

בסיום הדברים חבר המועצה צירולוניק אמר שלאחר ששמע את תגובתו של מנהל אגף הפיקוח החליט למשוך את ההצעה בשלב זה.