תמונה: עיריית נתניה הסוף להשתוללות אופנוענים וטרקטורונים בנתניה? תמונה: עיריית נתניה

פקחי העירייה ומשטרת נתניה פועלים בשבועות האחרונים למיגור תופעת אופנועים וטרקטורונים המשתוללים על הכביש. ראש העיר מרים פיירברג איכר "החלטנו לצאת במבצע נרחב למיגור הרכיבה המסוכנת והמטרידה" 

תמונה: עיריית נתניה

במסגרת מבצע אכיפה והסברה שמקיימת עיריית נתניה בימים אלה, הוחרמו בשבועות האחרונים אופנועים, טרקטורונים לרוכבים שנהגו בצורה לא חוקית ומסכנת חיים. כמו כן, נרשמו דו"חות לרוכבים עם אגזוזים מרעישים שלא על פי תקן ואף הורדו כלי רכב מהכביש בסיוע בוחן תנועה.

מדובר בפעילות של כוחות גלויים וסמויים בשילוב זרועות של העירייה והמשטרה, ואכן, בתקופה האחרונה, חלה ירידה חדה במספר הדיווחים למוקד העירוני בנושא זה.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "בתקופה האחרונה היינו עדים להתפרעות בכבישים ולהפרעה לציבור של רוכבי אופנועים בעיקר בשעות הלילה. החלטנו לצאת במבצע נרחב למיגור הרכיבה המסוכנת והמטרידה בכוחות משולבים של מינהל האכיפה והמשטרה. נמשיך לפעול ולקיים מבצעי אכיפה ממוקדים למען רווחת תושבי נתניה ושמירה על איכות חייהם".
סגן ראש העיר, אפרים בולמש: "אני שמח שפעולות האכיפה נושאות פרי. חשוב להבין שכדי לראות תוצאות, מתבצעות גם פעולות סמויות. נמשיך לפעול בכל רחבי העיר למען התושבים והתוצאות מדברות בעד עצמן".