חיסון קורונה בכללית | צילום: אבי כהן  עיריית נתניה קוראת לבני 60+ להתחסן לקורונה חיסון קורונה בכללית | צילום: אבי כהן 

הוקם "קו הזהב" – קו טלפון לסיוע בתיאום תור לחיסוני קורונה לבני 60+ בהתאם למדיניות קופות החולים. כמו כן יוענק סיוע בהסעה לחיסון במידת הצורך. ראש העיר מרים פיירברג איכר "אני קוראת לתושבי נתניה ובפרט לבני 60+ להתחסן"

חיסון קורונה בכללית | צילום: אבי כהן 

הבוקר (שלישי) עיריית נתניה פתחה את "קו הזהב" – קו טלפון ייעודי לפניות של בני הגיל השלישי המתקשים לקבוע מועד לחיסון קורונה.
עובדים שהוקצו לצורך קו הזהב יענו לטלפונים ויעניקו סיוע מהיר ויעיל בתיאום התור לחיסון בהתאם למדיניות קופות החולים הרלוונטיות. כמו כן, אנשים הזקוקים להסעה בהגעה לתור לחיסון יקבלו סיוע גם בכך.
עיריית נתניה-מינהל הרווחה והשירותים החברתיים מעוניינת להעלאת מספר המתחסנים לגילאי 60+ לצורך שמירה על בריאות התושבים, מאחר ורק 55% מאוכלוסיית גילאי 60+ התחסנה.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "בעיצומו של הסגר השלישי המשפיע על כל אחת ואחד מאיתנו ובפרט על אוכלוסיית הגיל השלישי, יש לנו תקווה גדולה שמימדי מגיפת הקורונה ירדו בקרוב הודות לחיסונים, זוהי הדרך היחידה להתמודד עם המגיפה, הדרך היחידה לשוב לשגרת החיים. אני קוראת לתושבי נתניה ובפרט לבני 60+ להתחסן. במיוחד עבורכם הקמנו מערך סיוע לתיאום התור לחיסון ללא בירוקרטיה וסיוע בהסעה למקום החיסון, כל זאת על מנת שתתחסנו ותשמרו על בריאותכם. יחד נהפוך את נתניה לעיר מחוסנת ונחזיר אותה לעיר שוקקת חיים".

"קו הזהב" פועל בימי ראשון עד חמישי בין השעות 8.00-16.30. טלפון: 09-9663430
תושבים המעוניינים לסייע בהתנדבות בהסעת בני הגיל השלישי לחיסונים מוזמנים להתקשר: 09-8622663