צילום: ריקה אידלמן  אופנועי הים ישובו לחוף פולג בעונה הבאה צילום: ריקה אידלמן 

בעקבות הקורונה הוחלט שלא לאפשר כניסת ספורט ימי ממונע לחוף. כעת, עם החזרה ההדרגתית לפעילות, התקבל האישור לאפשר את חזרת האופנועים. בשל העלויות הגבוהות, תעלה גם אגרת השימוש בכלים. הממונה על החופים, טלי מולנר: "מברכת על החלטת ראש העירייה" 

צילום: ריקה אידלמן 

בשורה משמחת לחובבי הספורט הימי בעקבות החלטת עיריית נתניה להתיר מחדש את השימוש באופנועי הים בחוף פולג בעונה הבאה. יש לציין כי בשנה שעברה החליטה העירייה שלא לאפשר כניסת ספורט ימי ממונע לחוף, זאת עקב מגבלות הקורונה והצורך לרווח את שטחו של החוף עבור המתרחצים.

לאחרונה, לאחר בחינה מחודשת של הנושא ובעקבות סיום הסגר השלישי והחזרה ההדרגתית לפעילות, התקבלה החלטה של ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, בשיתוף מנהלת החופים, לאפשר את חזרת האופנועים לחוף בעונה הבאה.

לצד האישור, צפויה היערכות של מנהלת חופים בהיבטים לוגיסטיים, בראשם העלאת תעריף האגרה שישלמו תושבי העיר ותושבי חוץ בעבור השימוש בכלים. מדובר באגרה שמטרתה לממן את אחזקת רצועת החוף, והעלייה הנה בשל עלויות גבוהות, בין היתר של אבטחה וניקיון. מועצת העיר אף אישרה את התיקון לחוק העזר שמסדיר את העלאת אגרת הכנסת כלי שיט ממונע, זאת כאמור כחלק מההיערכות להשבת הספורט הימי לחוף פולג.

המשנה לראש העיר והממונה על החופים, טלי מולנר: "אני מברכת על החלטת ראש העירייה. לפנינו עבודה והיערכות לקראת הכשרת החוף והכנת התנאים הלוגיסטיים להשבת הספורט הממונע לפולג. מדובר בעלויות גבוהות, אולם את חלקן נכסה באגרה שתשולם על ידי בעלי הכלים. מדובר בכלי שיט ממונע ויהיו הרבה כללים ונהלים שכולם יצטרכו להקפיד עליהם למען בטיחות המתרחצים. למרות שזה עדיין רחוק, אני מאחלת לכולנו עונה מהנה ובטוחה".