הפגנה מול ביתה של ראש העיר על אף ההחרגה שכונת אגמים מוגדרת כתומה הפגנה מול ביתה של ראש העיר

לאחר שראש העיר מרים פיירברג איכר קיבלה את בקשת ההורים בשכונת אגמים להחריג את השכונה מהרובע הכתום, הוגדרה היום השכונה עצמה ככתומה על ידי משרד הבריאות 

הפגנה מול ביתה של ראש העיר

עשרות הורים וילדים הפגינו ביום שישי מול ביתה של ראש העיר מרים פיירברג איכר כמחאה על הכללת השכונה ברמזור "רובעי" הכולל שכונות כמו קרית נורדאו, אזורים, גלי ים ודורה. כך למרות שהשכונה הוגדרה כשכונה ירוקה, הרובע הוגדר כרובע כתום.
אורן לב, וועד שכונת אגמים "העירייה עשתה חתך בכל העיר והכניסה אותנו לרובע שלא מתאים לנו בשל מספר החולים השונה בשכונות הסמוכות. מפיקוד העורף נאמר לנו שהעירייה חילקה אותנו לרבעים ועכשיו העירייה צריכה לבדוק איך להוציא אותנו מהרובע. זה לא לעניין שאנחנו נדפק. זה עונש קןלקטיבי".

ראש העיר הקשיבה לטענות התושבים והחליטה ביום שישי להחריג את שכונת אגמים מהרובע הכתום ובכך אישרה את פתיחת הלימודים בשכונה.

הבוקר התאכזבו תושבי השכונה מהודעת משרד הבריאות שצבעה גם את שכונת אגמים בצבע כתום ללא קשר לשכונות הסמוכות. על פי הנתונים יש בשכונת  אגמים 20 חולי קורונה פעילים, 18 מהחולים התווספו בימים האחרונים. שיעור הבדיקות החיוביות בשכונה עומד 10.9% וקצב ההכפלה עומד על 1.8 ועל כן השכונה מוגדרת כתומה ולא יתקיימו לימודים במתכונת רגילה.