צילום: אמיר סיני כתובות נאצה נגד ראש הממשלה בבית משפט השלום בנתניה צילום: אמיר סיני

תושבים גילו כי בשני מקומות שונים נכתב בצבע ירוק: "יונתן הלך, ביבי בדרך". אמיר סיני, פעיל ליכוד מרכזי בעיר, התלונן במשטרה. "אני חושש מרצח שני של ראש ממשלה", אמר

צילום: אמיר סיני 

אירוע חמור התרחש אתמול בבוקר (ראשון) בבית משפט השלום בנתניה, כאשר אלמונים ריססו כתובות נאצה כנגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יומיים בלבד לפני הבחירות. תושבים שעברו במקום נדהמו לגלות כי על אחת הדלתות ועל אחד הקירות במקום נכתב בצבע ירוק: "יונתן הלך, ביבי בדרך", כשהכוונה כמובן לאחיו של ראש הממשלה.

"רצתי כהרגלי בים בשעת בוקר מוקדמת, וקיבלתי טלפון בהול מחבר בערך בשעה 7:15. הגעתי למקום וחשכו עיני", סיפר אמיר סיני, פעיל מרכזי של הליכוד בנתניה, שמיהר לצלם ולתעד את האירוע, כמו גם להזמין משטרה ולהפנות את תשומת ליבם של האחראים על הביטחון במקום.

בהמשך יצר סיני קשר עם מקורבו, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, ובעצתו הגיש תלונה רשמית בנושא במשטרת נתניה. "יוני נתניהו הוא גיבור ישראל ואסור לקשור את שמו למאבקים נגד ראש הממשלה", אמר סיני. "מדובר במעשה בזוי ואני מרגיש רע מאוד לגביו. זו עוד חוליה בשרשרת של הסתה קשה נגד ראש ממשלה מכהן, שמתחילה באמירות קשות ומגיעה למקומות כאלה לצערי. די לשנאה, צריך להוקיע דברים כאלה ולא משנה אם מדובר בימין או שמאל. אני חושש מאוד מרצח שני של ראש ממשלה בישראל".

סרטון: גרפיטי בבית משפט השלום

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה".