צילום: דוברות המשטרה ראשי הרשויות בשרון: לעצור את האלימות צילום: דוברות המשטרה

ראשי הרשויות החברים באשכול רשויות השרון יצאו היום בצהריים בקריאה משותפת לעצור את האלימות בחברה הישראלית

צילום: דוברות המשטרה

יובל ארד, יו"ר אשכול רשויות השרון וראש המועצה המקומית כוכב יאיר-צור יגאל ועדאל בדיר ראש העיר כפר קאסם, הובילו ביממה האחרונה את ניסוח המכתב המשותף בנסיון להביא להרגעה באלימות שהתפתחה בערי השרון ובכלל.

בהודעה משותפת שפרסמו כל ראשי הרשויות לתושביהם נאמר: "אנחנו עוברים תקופה קשה ומדאיגה בכל הנוגע למערכת היחסים העדינה והמורכבת בין אזרחים ערבים ויהודים. המאורעות האלימים של הימים האחרונים מדאיגים מאוד, ומדירים שינה מעיננו. רק על-ידי כבוד הדדי ניתן יהיה לאפשר חיים וצמיחה משותפת בירושלים ובארץ כולה. אנחנו פונים אליכם, כי אנחנו מרגישים שאנחנו נמצאים קרוב מאוד להתפשטות לכדי עימותים רחבים בין אזרחים."

"אנו קוראים מכאן לממשלה לפעול בכל המרץ להסדרת המצב ברמה הלאומית-מדינית בדרכי שלום ובאופן שיעצור את מעגל האלימות, ישיב את השקט וישמור על מרקם ושגרת החיים. חשוב לנו לצאת באמירה חדה וברורה אליכם, תושבי האזור הערבים ויהודים – אנחנו מצפים מכם להימנע מהפעלה של כל אלימות פיזית או מילולית, וכל פעולה שיש בה כדי לעודד ולהסית לאלימות, ברחוב או ברשתות החברתיות. "

אשכול רשויות השרון מונה 14 רשויות - כפר סבא, רעננה, הוד השרון, דרום השרון, לב השרון, קלאנסווה, טייבה, טירה, ג'לג'וליה, כפר ברא, כפר קאסם, תל מונד, קדימה-צורן וכוכב יאיר-צור יגאל.

.