רפי ימין רפי ימין התפטר מתפקידו ויעבור לתפקיד ניהולי במדיקל סנטר רפי ימין

מנהל אגף החופים בעירייה סיים את תפקידו לאחר כחודשים בעקבות ההצעה המפתה, שתאפשר לו גם לשלב לימודים אקדמיים. ימין: "מאחל לעיר נתניה הצלחה"

רפי ימין 

מנהל אגף החופים בעיריית נתניה, רפי ימין, הודיע השבוע כי הוא מתפטר מתפקידו לאחר כחודשיים בלבד. הסיבה: ימין ישוב לתפקיד ניהולי בבית החולים מדיקל סנטר בהרצליה, אותו מילא בעבר. במסגרת זו ייצא ימין ללימודי תואר שני במינהל מערכות בריאות.
"קיבלתי הצעה מאוד מפתה, הזדמנות מקצועית מהטובות ביותר שיש והחלטתי ללכת על זה", נפרד ימין בשיחה עם "נתניה נט". "בתקופה הקצרה שלי בתפקיד עשינו הרבה דברים שלא עשו כאן קודם, והיא הייתה אינטנסיבית ומהנה מאוד". בין השאר היה אחראי ימין לצביעת מגרש הכדורסל בחוף, שמשיות וסוכות הצלה, הוספת סככות חדשות ופתרון בעיות עם זכייני המיטות כדי שאלו יפעלו רק בשטח המוכרז.
"לפני מספר חודשים קבלתי על עצמי את תפקיד מנהל אגף החופים, תפקיד שהיה מבחינתי הגשמת חלום וסגירת מעגל", הוסיף ימין בהודעת פרידה שפרסם. "לשמחתי , ראש העיר הגב' מרים פיירברג העמידה לרשותי את כל הכלים בכדי להצליח ואני יכול לומר בגאווה שהצלחתי לעשות בתקופה קצרה שינוי כיוון משמעותי בנראות של החופים ובחשיבותם בעיניי הכלל וכל זה לטובת תושבי העיר. יחד עם זאת, נקרתה בפניי הזדמנות מקצועית מהטובות שיכולתי לבקש, ולאחר התלבטות קשה החלטתי לקחת אותה בשתי ידיי".
"העיר נתניה בכלל והחופים בפרט תמיד יהיו בית עבורי, בית בו גדלתי", סיכם ימין. "אני רוצה להודות לאלו שנתנו בי את אמונם , וביניהם ראש העיר הגב' מרים פיירברג ולקולגות שהיו לצדי בדרך זו. אני מאחל לעיר נתניה הצלחה".