אילוסטרציה | צילום: נתניה נט מורה לנגינה ביצע מעשים מגונים בילדים אילוסטרציה | צילום: נתניה נט

שנתיים מאסר לנאשם שלימד פיתוח קול ונגינה וביצע מעשים מגונים בילדים בני 7-10. בין היתר הכניס הנאשם את ידיו מתחת לתחתונים של הקטינים "כחלק מתרגילי נשימה" 

אילוסטרציה | צילום: נתניה נט 

בית משפט השלום בנתניה הרשיע היום נאשם שלימד שיעורי פיתוח קול ונגינה, במעשים מגונים שביצע על פני תקופה ממושכת בחמישה ילדים בני 7-10, תוך הצגת המעשים המגונים כחלק מתרגילי נשימה בשיעור.

להלן פרטי האישומים שביצע הנאשם בחמישה קטינים

אישום ראשון במהלך שיעורי נגינה, עת ניגן הקטין על פסנתר, התיישב הנאשם לצדו, חיבק אותו ונגע באיבר מינו של הקטין מעל המכנסיים במשך מספר שניות
אישום שני הנאשם הורה לקטין, כחלק מדימיון מודרך, לשכב עם גבו על הרצפה. הנאשם ניגש לעברו של הקטין, נעמד בפיסוק מעל גופו ומשך כלפיו את מכנסיו ותחתוניו של הקטין, באופן בו איבר מינו של הקטין נחשף. הקטין אמר לו לעצור והתרומם מהרצפה.
אישום שלישי הנאשם הורה לקטין, כחלק מתרגילי נשימה, לשכב על גבו על הרצפה ולשאוף אויר פנימה. הקטין נשכב על הרצפה ואז הנאשם ניגש אליו, התיישב בתנועת כריעה לצידו, הניח את ידו על בטנו התחתונה מעל חולצתו והכניסה מתחת למכנסיו ותחתוניו של הקטין בסמוך לאיבר מינו למשך כמה שניות. הקטין התרומם לבקשת הנאשם והבחין באיבר מינו של הנאשם זקור.
אישום רביעי במסגרת תרגיל נשימה במספר מועדים, הנאשם ניגש לקטין, התיישב בתנוחת כריעה לצידו, הפשיל חלקית את מכנסיו ותחתוניו של הקטין, הכניס את ידו מתחת למכנסיו ותחתוניו של הקטין בסמוך לאיבר מינו ועיסה במשך מספר שניות באמצעות ידו את בטנו התחתונה לעבר איבר מינו של הקטין ונגע באמצעות ידו באיבר מינו של הקטין.
אישום חמישי במסגרת תרגילי נשימה במספר מועדים, הורה הנאשם לקטין לשכב על גבו על הרצפה ולשאוף אוויר פנימה והחוצה. הקטין עשה כדבריו ואז התיישב הנאשם לצידו בתנוחת כריעה והניח את ידו על בטנו התחתונה של הקטין מתחת למכנסיו ותחתוניו של הקטין ובסמוך לאיבר מינו, למשך מספר שניות.

גזר דין 

בגזר הדין הודגשה החומרה שבמעשים מגונים המבוצעים בקטינים לצד הצורך לשקף את הסלידה החברתית מן העבירות, תוך שליחת מסר מרתיע לנאשם ולציבור העבריינים בכוח.
בית המשפט כיבד בגזר הדין הסדר טיעון שנכרת בין הצדדים לעניין העונש, נוכח הודאת הנאשם בביצוע העבירות, ללא צורך בשמיעת עדויות הקטינים, נוכח היעדר עבר פלילי, נוכח ההליך הטיפולי הממושך בו לקח הנאשם חלק, שהוביל להפחתה במסוכנות המינית, ונוכח המלצת שרות המבחן. עוד ניתן משקל לעובדה שהסדר הטיעון הנו על דעת הורי נפגעי העבירה.

השופטת הדס רוזנברג שיינרט גזרה על הנאשם עונש של שנתיים מאסר בפועל, מאסר על תנאי ו – 100,000 שקלים פיצוי לקטינים נפגעי העבירה.