מוניות פיראטיות ברחוב הס  תופעת המוניות הפירטיות ברח' הס מסרבת להיעלם, ואין פתרון מוניות פיראטיות ברחוב הס 

הטרדות מצד נהגים ופועלים, עומסי תנועה ובעיקר תחושת מיאוס. תושבי מרכז העיר מיואשים מהמוניות הלא חוקיות שמשנעות פועלים לשטחים וחזרה. הממונה על האכיפה בעירייה, אפרים בולמש, אמנם פרסם פוסט אופטימי, אבל בשטח המציאות שונה בתכלית

מוניות פיראטיות ברחוב הס 

לתושבי מרכז העיר פשוט נמאס. במשך שנים ארוכות הם חשופים לתופעה מטרידה במיוחד ברחוב הס בעיר, כאשר במסגרת זו "נחסם" הרחוב על ידי עשרות מוניות גדולות, אשר אוספות בקביעות מדי בוקר את הפועלים לשטחים ומחזירות אותם לאותה תחנה בסוף יום העבודה.
מעבר לכך שמדובר במוניות פירטיות ולמעשה בהסעות לא חוקיות, סובלים התושבים באזור ממציאות יומיומית לא פשוטה. מספר תושבים עמם שוחחנו תיארו הטרדות מצד נהגים ופועלים שגרמו להם לחוש מאוימים, וכן עומסי תנועה בלתי נסבלים של רכבים ברחוב, הנאלצים להמתין אחר כבוד הן לפינוי הפועלים לעבודתם והן לפינוי הכביש. "אין מה לדבר – פשוט נמאס לנו!", סיכמו בזעם.
למרות שפנו לא מעט פעמים לעירייה בנושא, לדברי התושבים התופעה ממשיכה במלוא המרץ. מנגד, הממונה על האכיפה בעירייה, אפרים בולמש, מצייר תמונה שונה ואופטימית. לפני כחודש פרסם פוסט בליווי תמונה של הרחוב נטול מוניות תחת הכותרת: "רחוב הס: היו מוניות היום אין מוניות".
"במשך למעלה מ-15 שנה הייתה ברחוב הס תחנת מוניות ששימשה את הפועלים שהגיעו מהשטחים. התחנה הייתה מטרד לתושבים", כתב בולמש. "בפעולה נמרצת שלי ושל אלון הארון, מנהל הפיקוח והאכיפה, סולקו המוניות וקיום המקום הינו מקום חניה מסודר (כחול לבן+חניית נכים). בנוסף, יוצבו מצלמות באזור על מנת להבטיח שהמטרדים לא יחזרו על עצמם. אלון ואני הצלחנו להסיר מפגע של 15 שנה. בכל מקרה, ממשיכים בפעולות אכיפה במקום, כולל רישום דו"חות במידה ועומדים שם מוניות שלא כחוק".
עוד הוסיף בולמש וכתב כי "כמו כן מבצעים בדיקה של שב"חים (שוהה בלתי חוקי) או במידת הצורך מעכבים אותם לצורך טיפול משטרתי . כידוע, ברחוב משה הס הייתה תחנת מוניות מאושרת ולכן אי אפשר היה למנוע את התחנה שלהם והסמכות לפעול הייתה בידי המשטרה . לכן, עם כניסתי לתפקיד, פעלנו לביטול התחנה. אכיפה מוגברת לבדיקה של שוהים בלתי חוקיים והקפדה עם סיורים חוזרים ונשנים על מנת להבטיח שהמוניות לא יחזרו" .
אז על פי האחראי מטעם העירייה, הבעיה נפתרה לכאורה, אבל בשטח ממשיכים קולות הביקורת כרגיל, ופתרון לא נראה באופק. יו"ר ועד מרכז העיר, רז משולם, סיכם: "ברחוב הס ישנה בעיה ידועה ורבת שנים של מוניות המגיעות מהשטחים, המביאות ומחזירות פועלים לשטחים. הדבר מהווה מטרד ברמה היומיומית, הן לתושבים והן מבחינת התנועה. ועד מרכז העיר ותושבים אכפתיים פנו רבות לעירייה, שהבטיחה שתעשה ואף עשתה, אך לצערנו אנו רואים את אותם המחזות מדי יום".