סגן ראש העיר עו"ד אדיר בנימיני  סדרה של שמות רחובות חדשים בנתניה סגן ראש העיר עו"ד אדיר בנימיני 

מועצת עיריית נתניה אישרה בישיבתה האחרונה סדרה ארוכה של שמות רחובות חדשים בשכונות החדשות והמתפתחות של העיר וקיבלה במלואן את המלצות ועדת שמות הרחובות והאתרים בראשות סגן ראש העיר, עו"ד אדיר בנימיני

סגן ראש העיר עו"ד אדיר בנימיני 

לראשונה בתולדות העיר, ובהמשך למגמה שמוביל יו"ר הוועדה בשיתוף פעולה הדוק עם ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, נקבע תקדים היסטורי לפיו אושרו בישיבת הוועדה יותר רחובות על שם נשים מאשר על שם גברים.
מגמה נוספת היא קריאת רחובות על שמם של שירי משוררים כדוגמת נעמי שמר, אברהם שלונסקי, שאול טשרניחובסקי, ח.נ. ביאליק, נתן אלתרמן, לאה גולדברג, תרצה אתר, יהודה הלוי, דוד אבידן, יהודה עמיחי, רחל, חיים גורי, נתן יונתן ועוד, אשר כתבו את מיטב היצירה הישראלית,
הוועדה אישרה בין השאר, את הצעתו של חבר הוועדה, מר אמנון סעדון, להנציח את טייסת הקרב, לידיה ליטביאק, שהייתה הטייסת הראשונה אי פעם שהפילה מטוס אוייב בקרב אווירי וכינויה היה "אלופת ההפלות".
במסגרת ההחלטה לייחד את שמות הרחובות החדשים בשכונת "נוף השרון" ללוחמי אצ"ל ולח"י הוחלט להנציח את גאולה כהן ושרה לבני. עוד החולט לקרוא שם רחוב על שמה של מייסדת עליית הנוער, הסופרת והמשוררת, רחה פריאר.
כמו כן הוחלט לקרוא לשכונה שצפויה לקום במסגרת תוכנית אנ"מ (אזור נופש מטרופוליני) בחלקת המזרחי של העיר: "נווה אילנות"; המדובר בשטח המיועד לא רק לבניה אלא לפעילות נופש, פנאי וספורט, אשר יכלול שטחים פתוחים רבים.
סגן ראש העיר, עו"ד אדיר בנימיני: "אנו פועלים מזה כעשור להגדיל משמעותית את מספר הרחובות על שם נשים; הפערים הם בלתי סבירים ואנו נעשה הכול על מנת להביא לצמצומם. הרעיון לקדם קריאת רחובות על שם שירי משוררים נולד בהשראת ההחלטה ההיסטורית לקרוא רחוב על שם שירו של ח.נ. ביאליק 'המתמיד'; חשבתי לנכון שתהיה זו יוזמה יפה לפתח את הרעיון ולהרחיב אותו. לשמחתי אני נהנה משיתוף פעולה מחברי הוועדה והישיבות מתנהלות בצורה עניינית וטובה, וכל בקשה נשקלת בכובד-ראש".