צילום: כיבוי והצלה 7 פצועים בשריפה שפרצה בנתניה, בהם פצוע אנוש צילום: כיבוי והצלה

שבעה פצועים בשריפה שפרצה בדירה ברחוב הגליל בנתניה. בהם פצוע אנוש, ערירי כבן 83

זירת האירוע | צילום: כיבוי והצלה 

שריפה פרצה בשעות הצהריים בדירה ומחסן בקומת קרקע ברחוב הגליל 22 בנתניה.

עשן רב עלה לקומות העליונות. כוחות כיבוי והצלה שהגיעו למקום חילצו מהדירה אדם במצב קשה, ערירי בן 83, מדירה אחרת חולצה אישה במצב בינוני ומדירות נוספות חמישה פצועים במצב קל. מפקד המשמרת הודיע כי הושגה שליטה על האירוע. בתום סריקות לא אותרו לכודים נוספים.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ופינו לבית חולים 7 פצועים, בהם גבר כבן 83 במצב קשה מורדם ומונשם לאחר ששאף עשן לבי"ח לניאדו, גבר כבן 30 במצב בינוני עם כוויות בגפיים לבי"ח שיבא בתל השומר וחמישה פצועים קל עם שאיפת עשן לבי"ח לניאדו והלל יפה.
צוותי מד"א אבטחו רפואית את פעולות הכיבוי וערוכים להעניק טיפול רפואי לפצועים נוספים במידת הצורך.

חדשות מקומיות - 7 פצועים בשריפה שפרצה בנתניה, בהם פצוע אנוש

זירת האירוע | צילום: כיבוי והצלה 

המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות השריפה שנגרמה ככל הנראה בשל כשל טכני במערכת הגז. 

צילום: תיועוד מבצעי מד"א

חובש בכיר במד"א רוני סימסולו סיפר: "כשנכנסו לרחוב הרחנו ריח חזק של עשן וראינו ברחבת הבניין פיח והרס רב. במקום הייתה המולה רבה ומיד נערכנו לקליטת הפצועים. על מנת לאפשר עבודה בשיתוף פעולה עם כלל גופי החירום שהוזנקו לאירוע העמדנו את הניידות טיפול נמרץ והאמבולנסים במיקום שיאפשר גם פינוי מהיר לבתי החולים. גבר כבן 83 חולץ מתוך אחת הדירות כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל משאיפת עשן קשה, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ, הרדמנו והנשמנו אותו ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו קשה ולא יציב. גבר כבן 30 שסבל מכוויות קשות בגפיים ו-5 פצועים במצב קל שסבלו משאיפת עשן טופלו גם כן בשטח ע"י הצוותים הרבים של מד"א שהגיעו לזירה ופונו להמשך טיפול בבית החולים."