איאד אבו עביד מכבי נתניה מממשת את האופציה על אבו עביד צילום: מכבי נתניה

הקבוצה הודיעה היום שהמגן שהיה מבוקש בקבוצות אחרות, ישחק במועדון גם בעונה הבאה. 

לאחר שבועות של ספקולציות וחיזור מצד קבוצות כמו הפועל ת"א ומכבי חיפה, מכבי נתניה פרסמה היום הודעה לפיה היא מתכוונת לממש את האופציה שיש לה על המגן. גורם במועדון מסר לנתניה נט: "לאיאד אבו עביד חוזה לעוד שתי עונות במכבי נתניה והוא שחקן שנרצה להמשיך לראות אצלנו במועדון". 

 כזכור, לפני כשבוע הגישה בית"ר טוברוק תביעה נגד מכבי נתניה במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל, בטענה שהשחקן שייך לה ושאסור למכבי נתניה למכור אותו לקבוצה שלישית. בעקבות הצהרת נתניה היום, כי איאד אבו עביד יישאר במועדון, אמר היום אריק איזיקוביץ' הבעלים של בית"ר טוברוק: "אני שמח לשמוע שמכבי נתניה השכילה להבין שלנסות למכור מאחורי הגב שחקן שלא שלה, זהו מעשה הקרוב לפלילי. בסופו של דבר כל שחקני טוברוק שהגיעו בחינם למכבי נתניה, כולל איאד אבו עביד, יוחזרו לטוברוק במסגרת הליך בוררות של ההתאחדות לכדורגל, כי אם לא כן, מכבי נתניה תשלם לטוברוק קנס של 6 מיליון ₪ ככתוב בחוזה". 
בצל המחלוקת בין נתניה לטוברוק בעניין אבו עביד, עננת הפירוק עדיין לא סרה מעל ראשה של הקבוצה. קבוצת הרכישה המתגבשת שאמורה לקחת עליה את ניהול הקבוצה בעונה הבאה עדיין לא קיבלה החלטה סופית בעניין, ומהמועדון נמסר היום כי "ישנם גורמים שונים המביעים עניין בקבוצה. כשיהיה מה להודיע, נודיע בצורה מסודרת".