מכבי נתניה  נתניה מול באר שבע בקרב על רבע הגמר תמונה קבוצתית עונת 15/16. צילום: מכבי נתניה

מכבי נתניה תארח הערב (20:50) את הפועל באר שבע, במשחק האחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו. הצהובים עם סיכוי ממשי להעפיל לרבע הגמר.

הקבוצה מהדרום כבר הבטיחה את העפלתה לשלב רבע הגמר, אחרי שני ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, מנגד, נתניה, שבמאזנה 5 נקודות, רשמה שתי תוצאות תיקו וניצחון בודד, והיא תקווה לתוצאה טובה ולמעידה של הפועל רעננה, שתתארח מחר אצל בית"ר ירושלים, כדי להבטיח גם היא את מקומה בין שמונה הגדולות של המפעל.

חניכיו של רוני דורה יקוו להמשיך לשמור על מאזן ספיגות נקי גם הערב. בשלושת המחזורים עד כה בגביע הטוטו, סיימו היהלומים, פעמיים בתיקו אפס, מול הפועל רעננה והפועל כפר סבא, והשיגו ניצחון, 2:0, על בית"ר ירושלים.

רומאריו פירס הפצוע צפוי להיעדר הערב מההרכב של הצהובים, מנגד, מי שצפוי לערוך הופעת בכורה הוא חלוץ הרכש הטרי מגמביה, חמזה בארי.

הרכב משוער, מכבי נתניה: ברק לוי, עומר ורד, אנדריי מישצ'נקו, ירין חסן, שמעון הרוש, מושיקו לוגסי, עומר פרץ, מילאן סמיליאניץ', גאל מרגוליס, חמזה בארי, איבן ווקוביץ'.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: דודו גורש, לואי טהא, וויליאם סוארס, שיר צדק, אופיר דוידזאדה, רועי גורדנה, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, מאור בוזגרלו, שלומי ארבייטמן, בן שהר.