נבחרת ישראל בלקרוס עם ראש העיר, מרים פיירברג-איכר וג'ים שר, מנכ"ל התאחדות הלקרוס העולמית| צילום-רן אליהו נתניה תארח את אליפות הלקרוס נבחרת ישראל בלקרוס עם ראש העיר, מרים פיירברג-איכר וג'ים שר, מנכ"ל התאחדות הלקרוס העולמית| צילום-רן אליהו

לקראת אליפות העולם בלקרוס שתתקיים בישראל בחודש יולי בעיר נתניה, הגיעו ביום רביעי האחרון ג'ים שר, מנכ"ל התאחדות הלקרוס העולמית וראש העיר נתניה מרים פיירברג – איכר לביקור באימון נבחרת ישראל 

האימון התקיים היום (ראשון) בעיר נתניה. 

נבחרת ישראל בלקרוס עם ראש העיר, מרים פיירברג-איכר וג'ים שר, מנכ"ל התאחדות הלקרוס העולמית| צילום-רן אליהו

העיר נתניה נבחרה להוביל את האירוע על רקע הישגי העיר בתחום הספורט והאירוח של מגוון תחרויות בינלאומיות. במהלך ימי האליפות יגיעו לישראל כ- 2000 שחקנים ואנשי צוות מ- 50 המדינות המשתתפות יחד רבבות אוהדי הענף מכל רחבי העולם. משחקי האליפות יועברו בשידור חי ללמעלה ממאה מיליון צופים ברחבי העולם, בדגש על צפון אמריקה. 

ג'ים שר, שכיהן בעברו בתפקידים בכירים בוועד האולימפי האמריקאי, שיבח את התקדמות הענף במדינת ישראל וציין כי הוא פועל בימים אלה מול הוועד האולימפי הבינלאומי על מנת להשיב חזרה את ענף הלקרוס למשחקים האולימפיים וכי היעד שהוצב הוא המשחקים שיתקיימו בלוס אנג'לס ב 2028. "האליפות תציג לעולם שישראל יכולה לארח את האירועים הספורטיביים והבינלאומיים הגדולים ביותר שפותחים את הדלת לפעילויות ברמה הגבוהה ביותר."

מעיריית נתניה נמסר "העיר נתניה תלבש חג עם קיום התחרות בחודשי הקיץ, ואלפי משתתפים ואורחים מרחבי העולם ייהנו מחוויה ספורטיבית ובילוי בעיר היפה בארץ. אנו גאים לארח את התחרות ומזמינים את הציבור לחוות את אחד מתחומי הספורט המובילים בחו"ל".

דיויד לסדיי, מנכ"ל איגוד הלקרוס הישראלי: " אנחנו גאים מאוד לאחר את אליפות העולם, אשר תציג את ישראל באור חיובי למיליוני צופים ברחבי העולם ותמשוך לישראל אלפי מבקרים על כל המשתמע מכך. האליפות מהווה נקודת ציון דרך משמעותית בהתפתחות הענף בישראל והזדמנות לחשיפה בפני קהלים חדשים בדגש על דור העתיד. אני משוכנע שהשחקנים, הצוותים המקצועיים, המתנדבים ואלפי האוהדים שיגיעו לישראל יהנו מחוויה ספורטיבית ייחודית."