יקי גלאם משפחה של יהלומים בכל הגילאים יקי גלאם

אוהד מכבי נתניה, יקי גלאם בשיחה בה הוא מסביר איך הדביק את ארבעת ילדיו באהבה למכבי נתניה

במוצאי שבת האחרונה התקיים באצטדיון היהלום בעיר משחק הבית האחרון של מכבי נתניה לעונה סדירה זו, שם פגשו וניצחו את הפועל אשקלון.

 

אלפי אוהדים צבעו את האצטדיון בצהוב והגיעו לצפות בקבוצה שלהם מציגה כדורגל יפה אך יתרה מכך האוהדים הגיעו להגיד תודה לשחקנים על עונה מהאגדות. שוחחנו עם אוהד הקבוצה יקי גלאם, שהגיע למשחק יחד עם ארבעת ילדיו על אהבה לכדורגל ומשפחה
איך התחיל הרומן שלך עם מכבי נתניה?
האהדה שלי למכבי נתניה התחילה אי שם בשנות ה 90 בעונת הירידה הראשונה של הקבוצה, גדלתי בקופסא כמו שאומר השיר ועם השנים גדלתי והתבגרתי והיום אני חולק את החוויה הזו יחד עם הילדים שלי שאין כיף מזה.
אפרופו ילדים, איך קרה שארבעת הילדים שלך הפכו לאוהדים מן המניין?
אני יכול להגיד במלוא הגאווה שהילדים שלי עקפו אותי בטירוף שלהם אחר הקבוצה, הם ינקו את זה בבית. זה התחיל עם ילד אחד שרצה לבוא איתי למשחק ומאז התאהב בקבוצה והדביק את אחיו התאום והיום לשניהם יש מנוי. שתי הבנות שלי ראו כמה טוב ושמח עושה לנו הקבוצה, בקשו להתלוות אלי למשחק והשאר היסטוריה.
יש סיבה ספציפית בגללה מצאת לנכון להגיע למשחק מול אשקלון עם כולם?
מעבר לעובדה שהמשחק התקיים בשעה נוחה מבחינת הילדים, זו מבחינתי הדרך לומר לשחקנים בפרט ואנשי המועדון בכלל תודה על עונה חלומית שבה הם הוכיחו את כוחו של הרצון. יש בי טיפת אכזב כי אני חושב שיכולנו להגיע רחוק במיוחד בגביע, לא לקחנו אותו מספיק ברצינות אבל אני אומרת תודה על מה שכן יש וזה הרבה מעבר למצופה, עונה שבתחילתה שאפנו לשרוד ולהישאר בליגת העל מסתיימת שנתניה בפלייאוף העליון.