מכבי רימקס נתניה | צילום: נתניה נט אווז מנצח: נתניה הופתעה והפסידה 4:3 לבאר שבע מכבי רימקס נתניה | צילום: נתניה נט
צפו בסרטונים: מחזור פתיחה סופר דרמטי בליגת החופים: האלופה נכנעה לשלושער של פיליפוב ושער נוסף של וורקר. מנגד, צמד של צברי ושער של עיני לא הספיקו. שוער באר שבע עזרא חנא הצטיין
חגיגה גדולה באדום הייתה היום (שישי) על החול החם בחוף פולג בנתניה, כשהפועל "אווז הזהב" באר שבע הפתיעה עם ניצחון 3:4 על האלופה מכבי "רימקס" נתניה במחזור הפתיחה בליגת החופים.
מדובר בעונה ה-13 של ליגת "בנק יהב" בכדורגל חופים בהפקתה של עיריית נתניה.

מכבי "רימקס" נתניה הפסידה לפועל "אווז הזהב" באר שבע | צילום בסלולרי: נתניה נט

הפתיחה הייתה של באר שבע ופיליפ פיליפוב הבולגרי כבש בבעיטה לפינה כבר אחרי 22 שניות, 0:1. בדקה הרביעית נתניה חזרה בעזרת טעות של השוער אביעד מיארה שניסה להתחכם וגיא עיני איזן במספרת נהדרת, 1:1. בדקה ה-12 הושלם המהפך בזכות מבצע אישי נהדר של אליחי צברי, שהשאיר אבק לשני שחקני הגנה ובעט לרשת, 1:2 לנתניה בסיום השליש הראשון.
אלא שנתניה לא הפיקה לקחים ופיליפוב פתח את השליש השני בדיוק כמו את הראשון, כשאחרי פחות מדקה התגבר על אדם לם והשווה, 2:2. בדקת הסיום של השליש הגיע תורם של האדומים להשלים מהפך. הזר ריידר וורקר בעט ממרחק והשוער רז זרקא השמיט לתוך שערו, 2:3 לבאר שבע.

מוטי שעיבי מנהל אגף הספורט בעיריית נתניה |צילום בסלולרי: נתניה נט

ומה לדעתכם קרה בפתיחת השליש האחרון? נכון, שוב שער של פיליפוב. 13 שניות בלבד הספיקו לו כדי לחטוף לאדם לם ולהשלים שלושער פרטי, 2:4. האלופה לא ויתרה וצברי השלים צמד כשצימק בבעיטה מהאוויר, 4:3. נתניה ניסתה לחזור עם הזדמנויות של המאמן-שחקן לירון פרטוק ואלון לוי, אבל סדרת הצלות נהדרות של שוער באר שבע, עזרא חנא, שמרו על הניצחון היקר ונתנו את האות לחגיגות של הקבוצה מבירת הנגב.

דודו מכלוף, בעלים של "מכבי רימקס נתניה | צילום בסלולרי: נתניה נט