אור חיה חב"ד | צילום: מיכה בננו אור חיה חב"ד היא האלופה של ליגת בתי הכנסת בכדורסל בנתניה אור חיה חב"ד | צילום: מיכה בננו

ערב חגיגי התקיים במוצאי שבת האחרון, בגמר ליגת בתי הכנסת לכדורסל בנתניה - אור חיה חב"ד הוכתרה כאלופה החדשה של ליגת בתי הכנסת

ערב גמר ליגת בתי הכנסת לכדורסל בנתניה התקיים במוצ"ש האחרון בשיתוף אגף הספורט בעיריית נתניה.

בתחילת הערב נערכה תחרות השלשות המסורתית של הליגה. בתחרות זכה ברק שפירא מקבוצת משכנות. פרס מלך הסלים קטף זו השנה השלישית ברציפות עם 24.2 נק' בממוצע למשחק - נתנאל סילם מהיכל אליעזר. בקטגוריית שחקן המופת של הליגה אשר הפגין רוח ספורטיבית והגינות לאורך כל הליגה היה ניב דברת מקבוצת משכנות.

במשחק הגמר נפגשו שתי הקבוצות שהוכיחו כי הן הטובות ביותר בליגה, למשחק אחד על כל הקופה. בית מאיר הגיעה לאחר שניצחה את משכנות בחצי הגמר, בעוד אור חיה חב"ד הגיעה לאחר שניצחה את האלופה המכהנת משנה שעברה – היכל אליעזר.

חדשות ספורט - אור חיה חב"ד היא האלופה של ליגת בתי הכנסת בכדורסל בנתניה

בית מאיר פתחה מצוין והגיעה ליתרון משמעותי לאורך רוב שלבי המשחק, אך אור חיה חב"ד לא ויתרה והצליחה לחזור למשחק. בסיום אור חיה חב"ד הייתה זו שהוכתרה כאלופה החדשה של ליגת בתי הכנסת, כאשר תוצאת הסיום הראתה 45-46 בסיומו של משחק מותח במיוחד.

באירוע נכחו נציגי מועצת העיר דניאל בשארי, המשנה לראש העיר והממונה על המרכזים הקהילתיים ותנועות הנוער הדתיות, אפרים בולמש סגן ראש העיר, אבי סלמה יו"ר חל"ת, מוטי שעיבי מנהל אגף הספורט ותומר ברזילי סגן מנהל אגף הספורט.