תחרות ליגת גלישה ה WSL חוזרת לנתניה תחרויות ליגת גלישה ה-WSL חוזרות לנתניה תחרות ליגת גלישה ה WSL חוזרת לנתניה

בפעם החמישית נתניה תארח את סבב אליפות העולם בגלישת גלים בהשתתפות טובי הגולשים בעולם. ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר "אנו גאים לארח זו, השנה החמישית, את סבב ליגת אליפות העולם בגלישת גלים אצלנו בנתניה"

תחרות גלישה WSL

תחרות 3000QS Seat Pro Netanya תתקיים בתאריכים 15-27 למרץ בחוף קונטיקי (האמפי) בנתניה, בהובלת אגף הספורט ואגף נוער וצעירים, וארגון גולשי הגלים בישראל, ה-WSLׁׁ ׁ(ליגת הגלישה המקצועית) ויתחרו למעלה מ-150 גולשים על מקומם בסבב אליפות הגלישה העולמי, בתחרות שתפתח את שלב המוקדמות בעולם.

סך הפרסים בתחרות עומד על 60,000 דולר. בדירוג השנה יעמוד כמו בשנים קודמות על רמה של 3,000 נקודות דירוג, נתון שגורם להתעניינות גדולה בקרב גולשים רבים בינלאומיים . בנוסף לגרוף את הניקוד המשמעותי והפרס הכספי הגדול, בתחרות יישמרו מקומות גם לכישרונות צעירים, על מנת לתת במה לגולשים המקומיים.
השנה בשונה לשנים קודמות התחרות תכלול גם נשים וגם גברים.

במתחם התחרות יתקיים הפנינג ססגוני, הופעות חיות, דוכני מכירה ומתחם אקספו של החברות המובילות בתחום הגלישה בארץ ובעולם. הכניסה לאירועים חופשית. כמו כן יתקיימו מגוון אירועיםוהופעות בחוף ובכיכר העיר,.

חדשות ספורט - תחרויות ליגת גלישה ה-WSL חוזרות לנתניה

הפנינג גלישה בחוף קונטיקי | צילום: דורון כורש

ה-WSL הינו הגוף המקצועי המוביל בענף הגלישה. בין שאר התחרויות שהוא מקיים במשך השנה מתקיימת גם ה-Qualifying Series שזוהי תחרות המוקדמות על הזכות להעפלה לסבב האליפות, ה-Championship Tour, בשנה שאחרי. בתום סבב המוקדמות, עשרת הגולשים במקום הראשון יזכו בכרטיס לסבב האליפות בעונה הבאה.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר "אחרי שנתיים מאתגרות, במהלכן לא התקיימו אירועים גדולים, אנו גאים לארח זו, השנה החמישית, את סבב ליגת אליפות העולם בגלישת גלים אצלנו בנתניה, הריביירה של ישראל, העיר עם רצועת החוף היפה בארץ ורצועת טיילות מהמרשימות בעולם. תחרות זו הפכה למסורת בעירנו ומיטב הגולשים יגיעו לראות וליהנות מהעיר היפה שלנו".

יו"ר ארגון גולשי הגלים בישראל, יוסי זמיר: "חג הגולשים בישראל מגיע שוב ואני גאה לומר שסבב אליפות העולם בגלישת גלים יהיה גדול יותר אפילו מבשנים עברו. התחרות מושכת לארץ את טובי הגולשים מהעולם כשהשנה מספר הספורטאים מחו"ל הוא הגדול ביותר מאז התחילה כאשר השנה הוספנו גם את תחרות הנשים. במשך שנים עשר יום תהפוך נתניה לקרנבל גדול כאשר תוצף בכל הגולשים אותם אנו זוכים לראות רק על מסכי הטלוויזיה כשאליהם יתלוו רבבות צופים שייהנו מקרנבל של אביב"