שלומי ארבייטמן עם אור בן הרוש בנעליו של הדוד שלומי ארבייטמן עם אור בן הרוש

האחיין של שלומי ארבייטמן, אור בן הרוש, משחק בקבוצת ילדים טרום ב' של טוברוק ומקווה להיכנס לנעליו הגדולות של הדוד- בינתיים הוא מסתפק בלנעול את אותן הנעליים שנעל הדוד ארבייטמן עצמו בימיו כילד בקבוצה. 

אחד השחקנים הגדולים ביותר שיצאו ממועדון הכדורגל של בית"ר טוברוק הוא החלוץ שלומי ארבייטמן, חלוצה של הפועל באר שבע בעונה הנוכחית

כעת, בקבוצת ילדים טרום ב של טוברוק, צומח דור העתיד של משפחת ארבייטמן בדמות האחיין של שלומי- אור בן הרוש שאמו היא אחות של שלומי.
אמנם אור עדיין צעיר, רק בן 9, אבל כבר אפשר לראות סממנים של הגנים המוצלחים של הדוד. אור, משחק בעמדת החלוץ בקבוצתו של המאמן שחר אשרוף ונמצא במועדון כבר כ-5 שנים מאז שהיה בן 4.
הערצה למשחק ולדוד באה לידי ביטוי גם במחווה יוצאת דופן. במהלך משחקי הקבוצה נועל אור, נעליים מיוחדת עליהן מוטבעים הסמל של המועדון והשם של הדוד ארבייטמן.
בינתיים עוד מוקדם לחזות את עתידו של השחקן הצעיר אבל מאמנו בקבוצה שחר אשרוף מחמיא לאור על הרצון והמחויבות.

ספורט נוער - בנעליו של הדוד

אשרוף: "אור הוא ילד רציני מאוד, מאוד חיובי בקבוצה ואהוב על החברים. ילד שבא ללמוד ולהקשיב ושמבין אולי בזכות הקשר המשפחתי את החשיבות של המסגרת הקבוצתית והשמירה על הנהלים להתפתחות של שחקן. עוד מוקדם מאוד להגיד עם אור יוכל ללכת בדרכו של שלומי אבל אני בטוח שגם אביו וגם הדוד האהוב יעזרו להכווין אותו. אני מאחל לאור הצלחה בהמשך דרכו כשחקן טוברוק."

פרדי בן הרוש, אביו של אור: "אור משחק בטוברוק כבר מגיל 4 ומאוד אוהב את המשחק. הכדורגל ממלא חלק משמעותי מאוד בחייו, הוא רואה כדורגל, משחק כדורגל וחולם כדורגל. הסיפור של הנעליים הוא סיפור מצחיק, מצאתי זוג נעליים ישנות בבית של אמו של שלומי מהגיל שהוא עוד היה שחקן צעיר בטוברוק ואור משחק עם הנעליים הללו בשבתות. כמובן שאנחנו מבינים שהדרך להפוך לשחקן היא עוד מאוד רחוקה וכרגע אנחנו מתרכזים באלמנטים כמו משמעת, מחויבות ולימודים על מנת שיבין שאם הוא יוכל להתמיד בדברים הללו הוא כבר יעשה חצי עבודה בלהתקדם בכדורגל. ממאמן למאמן אומרים לי שלאור יש כישרון ואנחנו נשקיע כמה שצריך כל עוד אור ימשיך לעמוד במחויבות האחרות הנדרשות משחקן בטוברוק"' עוד הוסיף "אריק איזיקוביץ מחנך כבר אלפי נערים ובני נוער בישראל לאורך השנים, אמנם לא כולם יוצאים שחקני על, אבל כולם יוצאים בני אדם טובים יותר, עם משמעת והשכלה וזה דבר חשוב הרבה יותר מהצלחה כזו או אחרת על המגרש וזה מה שהכי חושב לי כרגע שאור יבין ויפנים".