אמנון רז אמנון רז מונה למנהל המקצועי של בית"ר טוברוק אמנון רז

רז צפוי לסיים בסוף השבוע הקרוב את תפקידו הנוכחי כאחראי מחלקת הנוער של הפועל רובי שפירא ולהחליף את המנהל המקצועי היוצא של טוברוק, מוטי איווניר שמונה לאחרונה למאמנה של עירוני קריית שמונה בליגת העל
רז יהיה אחראי על כל קבוצות המועדון וילווה את הצוותים המקצועיים בכל קבוצות הגילאים.

 

רז מחזיק ברזומה עשיר של אימון וניהול ברמות הנערים והנוער בקבוצות רבות. בין היתר היה אחראי על מחלקת הנוער של הפועל חיפה בימי רובי שפירא ז"ל, ממנה יצאו עשרות שחקנים לנבחרות ישראל וחלקם הפכו למאמנים בליגת העל ביניהם רן בן שמעון, טל בנין, שלומי דורה ועוד. 

רז שימש כ-10 שנים כמאמן נבחרות הנערים והנוער של ישראל בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90 ובשנים האחרונות ניהל את מחלקות הנוער של עירוני קריית שמונה והפועל רמת גן ושימש כיו"ר ארגון המאמנים.
אמנון רז: " אני שמח להצטרף מחדש לבית"ר טוברוק, יש לי פינה חמה בלב למועדון ולדרך שהוא מתווה לשחקנים הצעירים. אני בטוח שביחד נוכל להשיג תוצאות יפות והכי חשוב לגדל דור עתיד של שחקנים ואנשים טובים ומוכשרים".
בעלי בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ':"אני מברך את אמנון רז על הצטרפותו המחודשת לטוברוק. רז מביא איתו למועדון ידע וניסיון עצומים ואין לי ספק שהוא יתרום מהם רבות למאמנים ולשחקנים במועדון".