אנס מחמיד אנס מחמיד, שחקנה של בית"ר טוברוק, על סף חתימה בבנפיקה אנס מחמיד

אריק איזיקוביץ', בעלי המועדון שלו שייך כרטיס השחקן של מחמיד, יצא השבוע לאירופה על מנת לקדם את העסקה לאחר שמחמיד, שהחל את השנה במדי הפועל ת"א, הפגין יכולת גבוהה במבחנים

החלוץ אנס מחמיד על סף חתימה בקבוצת הפאר הפורטוגלית בנפיקה ליסבון.

 

אנס מחמיד 

מחמיד, שנמצא בימים אלו בליסבון ועורך מבחנים בקבוצת הנוער של המועדון, הרשים את המאמנים במשחקי המבחן ובאימונים שערך עד כה ואף כבש בשני משחקים בהם שותף. אריק איזיקוביץ' בעלי בית"ר טוברוק, יצא בשבוע שעבר לאירופה על מנת לקדם את המו"מ על רכישת השחקן, כאשר התכנית היא לקלוט את השחקן הצעיר באקדמייה של בנפיקה ובקבוצת המילואים של המועדון, במטרה להכשיר אותו כשחקן הקבוצה הבכירה.

החלוץ בן ה-18, שגדל בבית"ר טוברוק, עבר בעונה שעברה לשחק במדי הפועל ת"א הצטיין בנבחרת הנוער, בה יש לו מאזן מרשים של 13 שערים ב-16 הופעות. במדים האדומים הספיק לרשום 13 הופעות העונה שעברה, ועוד 3 הופעות בעונה הנוכחית. לאחר שהקבוצה הודיעה כי לא תוכל לעמוד בחוזהו ולאור התעניינות רבה מצד סקאוטים ברחבי אירופה, יצא השחקן למבחנים בפורטוגל – וכאמור נראה שהצליח להשיג את מטרתו. את מחמיד מלווה בפורטוגל אמנון זוהר, ששימש בעבר כמנהל מקצועי בבית"ר טוברוק וכיום משמש כסקאוט של המועדון.